Magyar Iracing Liga fóruma
Augusztus 24, 2019, 02:04:51 *

Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: iRacers.hu a hazai iRacing közösség központja.
3 hónapos ingyenes előfizetés továbbra is igényelhető.
Összetett kereső  
Oldalak: [1] 2 3   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szavazz, hogy melyik autóval mennél szívesen a 2013 őszi szezonban?  (Megtekintve 15398 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Sándor Tibor
Administrator
veterán fórumozó
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2146



WWW
« Dátum: Augusztus 22, 2013, 15:02:02 »

Nagyon fontos, hogy minden érdekelt szavazzon.
Úgy állítottam be a szavazást, hogy akár az összes autóra is lehessen szavazni de akár csak egyre.
Így egy olyan képet kapunk ami megmutatja, hogy a többség mivel szeretne menni.

Kérlek benneteket, hogy csak azok az emberek szavazzanak akik tervezik a bajnokságban való részt vételt.

Köszönjük.
Naplózva

Endre Papp
haladó fórumozó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Válasz #1 Dátum: Augusztus 22, 2013, 16:15:55 »

Bocs a hsz-ért,ha akadékba van töröljétek, le is írnám miért is szavaztam arra amire.
Szívesen indulnék a bajnokságban,amennyiben nem zárt kasznis kocsikkal lesz,ha csak azzal ,úgy mint az idén, akkor nem indulok.
Üdv. Kacsint
Naplózva
Sándor Tibor
Administrator
veterán fórumozó
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2146



WWW
« Válasz #2 Dátum: Augusztus 22, 2013, 16:25:13 »

Bocs a hsz-ért,ha akadékba van töröljétek, le is írnám miért is szavaztam arra amire.
Szívesen indulnék a bajnokságban,amennyiben nem zárt kasznis kocsikkal lesz,ha csak azzal ,úgy mint az idén, akkor nem indulok.
Üdv. Kacsint

1 órája tettem ki a szavazást annak érdekében, h eldöntsük mivel v mikkel menjünk.  Hááát
Még van 10 nap a szavazás lezárásáig.
Naplózva

János Ipolyi
Oval szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


« Válasz #3 Dátum: Augusztus 22, 2013, 20:31:15 »

Üdv!
Lesz ilyen szavazás az ovál bajnokságra is?
Naplózva
Sándor Tibor
Administrator
veterán fórumozó
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2146



WWW
« Válasz #4 Dátum: Augusztus 22, 2013, 20:32:25 »

Üdv!
Lesz ilyen szavazás az ovál bajnokságra is?

nem, Silverado és a két új A nascar auto lesz.
Naplózva

Sándor Tibor
Administrator
veterán fórumozó
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2146



WWW
« Válasz #5 Dátum: Augusztus 23, 2013, 12:22:22 »

Na ebből a szavazásból légy okos.  Határozatlan
Hogy a többségnek megfeleljen.
Naplózva

Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #6 Dátum: Augusztus 23, 2013, 12:26:46 »

Itt is leírom hogy akinek megvan a Late Model, jöjjön fel majd ma tesztre vagy a hétfői futamra, a legélvezetesebb autó roadon!
Fülig érő vigyorral vezettem tegnap végig a teszt alatt, élvezet vele menni!

Ha valaki be akar ruházni esetleg, és érdekli egy jó roados autó, vegye meg a Late Modelt.

Mátéval fű alatt gondolkodunk egy pár futamos Late Model bajnokságon majd így szezon alatt, nem lesz hivatalos, 4-5 futam ha jobban ráérünk, és ha van rá érdeklődés.
Naplózva

Pal Ambrozy
aktív fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Válasz #7 Dátum: Augusztus 23, 2013, 13:19:37 »

mindenképp többféle autó lesz road/oval bajnokságban egyaránt?
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #8 Dátum: Augusztus 23, 2013, 13:30:47 »

Igen, elég valószínű.

Roadon lesznek futamok ha minden igaz mikor 1 autóval megyünk, 10ből 2-3x, a többire megpróbáljuk a kredites rendszert bevezetni, reméljük jó lesz, elméletileg nagyon izgalmassá tudja tenni a bajnokságot, a lassabbaknak is lehetőséget ad simán top5ös helyezésekre.

Ovalban eléggé valószínű a Silverado - Gen6 kombó, ma fogom megnézni az első 2-3 futamot és kiírom az ovalos topikba mi hogy lesz, meglátom h legyen-e A/B opció amit szavaztatni érdemes.


De ha bárkinek ellenvéleménye van, nyugodtan írjátok meg, nyilván nem lehet olyan rendszert kitalálni ami mindenkinek jó, de ne az legyen h leszervezzük az egészet és első futam után jönnek a morgások hogy mért így lett kitalálva... Ha másképp szeretne a többség menni, akkor természetesen a népakarat győz, mi nem akarunk semmit másra erőltetni, mindenki véleménye - ellenvéleménye számít, ebből tudunk mi szervezők is építkezni. Ha mindenki csendben van, nem tudjuk h jó irányba haladunk-e.
« Utoljára szerkesztve: Augusztus 23, 2013, 13:34:02 írta Attila Papp » Naplózva

Sándor Tibor
Administrator
veterán fórumozó
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2146



WWW
« Válasz #9 Dátum: Augusztus 23, 2013, 15:51:19 »

Ugy latom megint a mclaren elonyben va. Hmmm sajat velemenyem, h vannak sokkal termeszetesebben "mozgó" autok is. Pl. L79, skippi, star mazda, L49, Late Model, Cadillac es meg sorolhatnam.
 De ez az en magan velemenyem. A tobbseg dont termeszetesen.
Naplózva

Pal Ambrozy
aktív fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Válasz #10 Dátum: Augusztus 23, 2013, 16:14:29 »

Ez csak személyes vélemény:
Road-on még nem biztos hogy indulok, ovalon mindenképp, ennek fényében írom. Én csak zárt karosszériás autóval vagyok hajlandó versenyezni (amíg nincs dw12-es indycar...  Vigyorog ), úgyhogy a road ezért bizonytalan.
Mivel az ovál setupolás még mindig nagyon nehéz számomra (ellentétben a road-al), így azt gondolnám, hogy ha open-set lesz a liga, akkor mindenképp 1 autóval menjünk, ne kelljen mindig más stílust megtanulni, ha fixed, akkor meg tökmindegy...  Vigyorog

ha off, akkor bocsi
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #11 Dátum: Augusztus 23, 2013, 16:45:44 »

Az oval fixed lesz, a road lesz open. De az iRacing fórumon sok autóhoz találni jó setupot, és nálunk is van egy setupos topik, oda is szoktunk kitenni néha.
Naplózva

Mark Kiss
Oval szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 329



« Válasz #12 Dátum: Augusztus 23, 2013, 19:33:40 »

Itt is leírom hogy akinek megvan a Late Model, jöjjön fel majd ma tesztre vagy a hétfői futamra, a legélvezetesebb autó roadon!
Fülig érő vigyorral vezettem tegnap végig a teszt alatt, élvezet vele menni!

Teszt? ma? mikor?
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #13 Dátum: Augusztus 23, 2013, 19:49:05 »

Én személyszerint most ébredtem, elaludtam délután, Mátét próbálom elkapni h mi újság Mosolyog
Naplózva

Lőrinczy Máté
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571



« Válasz #14 Dátum: Augusztus 24, 2013, 10:34:53 »

Nem voltam itthon. De inkább ma kéne (szombat) alapból is ilyenkor szokott lenni nem? Csak én este nem leszek mert melózok, olyan 11 féle érek haza.

Amúgy a setup az Mazdával a Baseline line úgy ahogy van, a Late Model pedig a "roadcourse" setup, de meg lesz tankolva teljesen (83 liter) és a váltóáttétel 3.64 hogy ne szabályozzon le.
Naplózva

"Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes." Kimi
Lőrinczy Máté
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571



« Válasz #15 Dátum: Augusztus 26, 2013, 10:15:30 »

Nafene McLaren és Corvette a változatosság kedvéért Vigyorog
Naplózva

"Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes." Kimi
Pataki Oliver
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


« Válasz #16 Dátum: Augusztus 26, 2013, 10:18:22 »

Nafene McLaren és Corvette a változatosság kedvéért Vigyorog

Több nem lehet? Az én kedvenceim is ott topognak még:
-Radical
-Riley
Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 678


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #17 Dátum: Augusztus 28, 2013, 21:58:41 »

Roadon lesznek futamok ha minden igaz mikor 1 autóval megyünk, 10ből 2-3x, a többire megpróbáljuk a kredites rendszert bevezetni, reméljük jó lesz, elméletileg nagyon izgalmassá tudja tenni a bajnokságot, a lassabbaknak is lehetőséget ad simán top5ös helyezésekre.

Nem akartam írni a bajnokság rendezésével kapcsolatban, de a Hétfői Charlotte road futam kiverte a biztosítékot. Másfél óra tömény izgalom, szinte minden célbaérő dobogós lett, HURRÁÁÁÁ!
Kb így néznének ki a kredites, 4-5 klasszos futamaink is. 20 induló négy felé osztva, szinte biztos, hogy egyszer mindenki dobogóra állhatna. Na és az jó? Szerintetek az elégedettséggel töltene el, ha a Mazda mx5-el induló Cipur száját elkenném egy Jettával?
Fiatalabb koromban amatőr szlalomversenyekre jártam Trabival, erre volt keret. Szinte minden Pártház, Dózsa György út, Rakpart szlalomon 120-150 induló állt rajthoz, ebből 30-40 kb azonos NDK-s technikával. Nagyon szerettem ezeket a versenyeket, nagyjából egyenlő esélyek, nem a pénz döntötte el a helyezéseket. Hihetetlen milyen közútállat fogadta azt akinek sikerült szereznie egy használt Michelin garnitúrát az Y mintás Stomil helyett.
Indultam a Dancsó Pál szervezte Ford Fiesta Xr2-es amatőr szlalom sorozaton is aminek a fődíja egy teljes szezon a Ford Fiesta kupában. Ha jól emlékszem 4 városban rendeztek selejtezőket, ahonnan az első 5 jutott a Pesti döntőbe. Pesten volt az utolsó, sikerült bekerülnöm. A nagy döntőbe 20-an indultunk egy jóval gyorsabb szlalom pályát raktak ki. Sajnos kicsit elóvatoskodtam és állítólag volt egy bója érintésem így úszott a harmadik hely, hatodik lettem.
Na ezt a dobogót sajnáltam, ezért ölni tudtam volna, de nem lenne őszinte a mosolyom, ha a kredites rendszernek köszönhetően nyernék Cipúrék ellen.
Néhány éve újra indultam szlalomversenyen, de ez már nem az amatőr hobbi versenyzésről szól, akikkel azelőtt szoros csatákat vívtam, most másfél perces pályán simán kapok 22-másodpercet. Nem mondom, hogy nem ügyesek a Fiúk, de Én 4x2 percért nem tudok és nem is akarok vagyonokat költeni, hogy aztán 4 emberből 3. 2. vagy 1-ső legyek.
Ezért is tetszett meg a szimulátor, itt mindenki egyenlő eséllyel indul, nem 100-120 induló, hanem akár 36ezer racerrel mérhetem össze magam, köztük igazi versenyzőkkel is. Érdekes módon tőlük nem kapok percenként tizen másodpercet. Engem nem az érdekel hányadik vagyok, megnézem mennyi az adott pályán a WR, és megpróbálok 2mp-en belülre kerülni. Aztán 1 és... de ez még csak álom.
Lewis Hamilton nyilatkozott nemrég, úgy érzi (most az idény felénél) végre sikerült ráéreznie a Mercire. Mivan?He Ennyire béna ez a Hami? Miért nem közülünk választanak? Itt óránként más versenyen más autóval indulnak néhányan. Komolyan Mi ennyire jók vagyunk?
Szerintem: egy bajnokság egy autó (max2, ha ketté osztjuk az idényt) tök mindegy melyik. Wtcc rendszerben és győzzön a jobb, ne büntessük szegényeket, elég baj az Nekik, hogy fogalmuk nincs Mi miért nem tudjuk azt amit Ők.
Kredites rendszer "AGYRÉM"
« Utoljára szerkesztve: Szeptember 13, 2013, 20:30:14 írta Zima Péter » Naplózva

Sándor Tibor
Administrator
veterán fórumozó
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2146



WWW
« Válasz #18 Dátum: Augusztus 29, 2013, 02:39:19 »

Nem akartam írni a bajnokság rendezésével kapcsolatban, de a Hétfői Charlotte road futam kiverte a biztosítékot. Másfél óra tömény izgalom, szinte minden célbaérő dobogós lett, HURRÁÁÁÁ!
Kb így néznének ki a kredites, 4-5 klasszos futamaink is. 20 induló négy felé osztva, szinte biztos, hogy egyszer mindenki dobogóra állhatna. Na és az jó? Szerintetek az elégedettséggel töltene el, ha a Mazda mx5-el induló Cipur száját elkenném egy Jettával?
Fiatalabb koromban amatőr szlalomversenyekre jártam Trabival, erre volt keret. Szinte minden Pártház, Dózsa György út, Rakpart szlalomon 120-150 induló állt rajthoz, ebből 30-40 kb azonos NDK-s technikával. Nagyon szerettem ezeket a versenyeket, nagyjából egyenlő esélyek, nem a pénz döntötte el a helyezéseket. Hihetetlen milyen közútállat fogadta azt akinek sikerült szereznie egy használt Michelin garnitúrát az Y mintás Stomil helyett.
Indultam a Dancsó Pál szervezte Ford Fiesta Xr2-es amatőr szlalom sorozaton is aminek a fődíja egy teljes szezon a Ford Fiesta kupában. Ha jól emlékszem 4 városban rendeztek selejtezőket, ahonnan az első 5 jutott a Pesti döntőbe. Pesten volt az utolsó, sikerült bekerülnöm. A nagy döntőbe 20-an indultunk egy jóval gyorsabb szlalom pályát raktak ki. Sajnos kicsit elóvatoskodtam és állítólag volt egy bója érintésem így úszott a harmadik hely, hatodik lettem.
Na ezt a dobogót sajnáltam, ezért ölni tudtam volna, de nem lenne őszinte a mosolyom, ha a kredites rendszernek köszönhetően nyernék Cipúrék ellen.
Néhány éve újra indultam szlalomversenyen, de ez már nem az amatőr hobbi versenyzésről szól, akikkel azelőtt szoros csatákat vívtam, most másfél perces pályán simán kapok 22-másodpercet. Nem mondom, hogy nem ügyesek a Fiúk, de Én 4x2 percért nem tudok és nem is akarok vagyonokat költeni, hogy aztán 4 emberből 3. 2. vagy 1-ső legyek.
Ezért is tetszett meg a szimulátor, itt mindenki egyenlő eséllyel indul, nem 100-120 induló, hanem akár 36ezer racerrel mérhetem össze magam, köztük igazi versenyzőkkel is. Érdekes módon tőlük nem kapok percenként tizen másodpercet. Engem nem az érdekel hányadik vagyok, megnézem mennyi az adott pályán a WR, és megpróbálok 2mp-en belülre kerülni. Aztán 1 és... de ez még csak álom.
Lewis Hamilton nyilatkozott nemrég, úgy érzi (most az idény felénél) végre sikerült ráéreznie a Mercire. Mivan?He Ennyire béna ez a Hami? Miért nem közülünk választanak? Itt óránként más versenyen más autóval indulnak néhányan. Komolyan Mi ennyire jók vagyunk?
Szerintem: egy bajnokság egy autó (max2) tök mindegy melyik. Wtcc rendszerben és győzzön a jobb, ne büntessük szegényeket, elég baj az Nekik, hogy fogalmuk nincs Mi miért nem tudjuk azt amit Ők.
Kredites rendszer "AGYRÉM"

Még semmi sem dőlt el azzal kapcs., h hogyan mikent rendezzuk az iden kezdodo uj bajnoksagot
Orulok h irtal de nem vagyok benne biztos , h atlatod ill. aterzed ennek lenyeget.(kreditrendszer)

Meg egyszer hangsulyozom en nem ragaszkodom hozza. Egy lehetseges opcionak tartom a bajnoksag jobba tetele erdekeben.

Naplózva

Pataki Oliver
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


« Válasz #19 Dátum: Augusztus 29, 2013, 06:16:55 »

Üdv,

Van igazság a Péter írásában, de én pl. mikor elolvastam a kredit rendszert, nem igen érdekelt (.... a jó pilótáknak is gyengébb autóval kell menni.....), én egy típusú autóval futom végig a szezont még ha ez hátrány is, nem igen foglalkozom vele, nem fogok autót váltani (ha kötelező az más, akkor átgondolom). Sajnos én ilyen egyautós pilóta vagyok.
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: