Magyar Iracing Liga fóruma
Augusztus 24, 2019, 02:16:45 *

Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: iRacers.hu a hazai iRacing közösség központja.
3 hónapos ingyenes előfizetés továbbra is igényelhető.
Összetett kereső  
Oldalak: 1 2 [3] 4   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: 1. Őszi bajnoki GT futam Spa Francorchamps - Október 14.  (Megtekintve 23572 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Kövics Tamás
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 894



« Válasz #40 Dátum: Október 15, 2013, 18:59:34 »

Volt egy szavazás már a kocsikra, szűkítsük le azt az első 2 legtöbb szavazatot kapottra, + legyen benne a Mazda. És csak azok szavazzanak, akik elindulnának a bajnokságban.
Hátha így tisztább lenne, mit akar a többség.

Amúgy itt lehet nem a kocsiválasztással van a gond, csak agyalunk rajta, lehet nem is a kocsik miatt nem jönnek az emberek.. Határozatlan

« Utoljára szerkesztve: Október 15, 2013, 19:02:15 írta Kövics Tamás » Naplózva

- Tomdriver -
balazs_penzes
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 613



« Válasz #41 Dátum: Október 15, 2013, 19:37:54 »

EGy idő után lehet azért nem jönnek az emberek, mert látják hogy nem tudnak  futamokat nyerni, vagy már a bajnoksában is csak a hátsó helyért lehet küzdeni, és így nincs motiváció.

Ezesetben egyetlen motivációt lehet adni, ha élvezetes futamokat tudunk csinálni.

Ehhez pedig a kulcs jelenleg a rövid sprint futamok, és a relatív könnyen vezethető évezetes autó kiválasztása.
Tőlem lehet bármi, a lényeg hogy ne kelljen autókat váltogatni, meg rengeteget a setekkel vacakolni.

Szóval tőlem aztán lehet mazda is. Az biztos hogy olyan autót nemn tudunk választani, ami mindenkinek tetszik és fekszik. Amúgy ha most lenne szavazás valószínűleg a mclaren nyerne.

Ha netalántán autót váltunk, pl mazdára, akkor azért meggondolandó hogy az első futamot töröljük.

Azért arra számítson mindenki, hogy A Cipur a mazdával is szarrá ver minket Vigyorog Hacsak nem jön a Dani (pedig aszonta jön Mosolyog )

Még valami.. ha csak ezen múlik a létszám, akkor ne hétfőn legyene a futamok.
« Utoljára szerkesztve: Október 15, 2013, 19:42:25 írta balazs_penzes » Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #42 Dátum: Október 15, 2013, 19:41:23 »

én benne vagyok a mazdában, bár különösebben nem szeretem, de ha mindenkinek megfelelő, menjünk azzal, én abszolút nem bánom. az mindenkinek megvan legalább és a kezdők is könnyen hozzá tudnak szokni a kezeléséhez ha official futamokon is mennek.

akinek nem tetszik a mazda mint alternatíva, feltétlen jelezze, ne utána legyen morgás ha nem megfelelő Mosolyog

a nyári kupában viszonylag nagy sikere volt (persze a létszám csökkent rendesen... Mosolyog)
Naplózva

Laszlo Burdohany
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238



« Válasz #43 Dátum: Október 15, 2013, 19:46:34 »

"akinek nem tetszik a mazda mint alternatíva, feltétlen jelezze, ne utána legyen morgás ha nem megfelelő Mosolyog"
nekem nem tetszik  Szomorú

én benne vagyok a mazdában, bár különösebben nem szeretem, de ha mindenkinek megfelelő, menjünk azzal, én abszolút nem bánom. az mindenkinek megvan legalább és a kezdők is könnyen hozzá tudnak szokni a kezeléséhez ha official futamokon is mennek.

akinek nem tetszik a mazda mint alternatíva, feltétlen jelezze, ne utána legyen morgás ha nem megfelelő Mosolyog

a nyári kupában viszonylag nagy sikere volt (persze a létszám csökkent rendesen... Mosolyog)
Naplózva
Kövics Tamás
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 894



« Válasz #44 Dátum: Október 15, 2013, 19:49:41 »

Nekem nem tetszik a Mazda és a Meki sem. Dühös Dühös
És ez volt a morgás része. Mosolyog

A futamokon viszont ott leszek. Vigyorog
Naplózva

- Tomdriver -
Pataki Oliver
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


« Válasz #45 Dátum: Október 15, 2013, 19:49:58 »

Üdv,

Én ugyan új vagyok, és egy elég furcsa ember, mert mint watkisot, mint a tegnapi futamot élveztem annak ellenére hogy nem a legelőkelőbb helyeken küzdöttem, de nem is ez a cél, hanem hogy a Mátét egyszer utolérjem Mosolyog, és talán néha egy két skalpot begyűjtsek.
(megjegyzem, tegnap még a második futamot is vártam, gyors cigi pia után siettem a gép elé nehogy lekéssem, mire rájöttem nincs mit. ÉLVEZTEM Mosolyog Mosolyog )
Amíg a Máté van a V8-cal én addig V8-cal körözök a szezon végéig minden egyes futamon, még ha nem is leszünk többen, mert élvezem. (élvezem ez a fontos nekem)

De az tuti én a Mazdába be nem ülök bármilyen jó autó is.
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #46 Dátum: Október 15, 2013, 19:57:11 »

hát akkor a mazda storno Mosolyog
ez a baj az egy autóval.

én is élveztem a tegnapi futamot caddyvel, annak ellenére h sztem lassabb volt mint a meki, de nem is ez a lényeg, én mindig úgy indulok el a futamon h hosszú távon stabilan menjek, megpróbálom kihozni a maximumot, ha ez sikerül, lexarom ha utolsó utáninak is érek be Mosolyog
Naplózva

Pataki Oliver
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


« Válasz #47 Dátum: Október 15, 2013, 20:00:54 »


........ én mindig úgy indulok el a futamon h hosszú távon stabilan menjek, megpróbálom kihozni a maximumot, ha ez sikerül, lexarom ha utolsó utáninak is érek be Mosolyog

Deto
Naplózva
Lőrinczy Máté
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571



« Válasz #48 Dátum: Október 15, 2013, 21:02:28 »

Én a tegnapi futamot nagyon élveztem! Kár ugyan a kiforgatásomért de NEM nehesztelek vagy ilyesmi, mert a kanyartempóm nagyon lassú, szóval biztos nem most voltam utoljára kilökve. Teljesen normális! De ettől függetlenül a V8 egy haláli jó gép, nem is értem miért csak ketten vagyunk... igazából nem is érdekel.

De egy dolog miatt térden állva könyörgöm: legyen alternatíva a gt mellet. A pontozás nem érdekel, az sem igazán hogy melyik autó, de azért fizettem road tagságit, mert ott volt a V8 mint mentsvár, ha a Gt semmiképp nem jönne be. Egy szó mint száz, akár mint tavasszal, most sem fogok rajthoz állni ha egy Gt autó lesz a választható (vagy több... mindegy) így viszont csak az autó vezetésének élvezetéért mindenképp indulok a futamokon amíg csak ráérek. Hátha idővel lesz még aki becsatlakozik a V8-al... de ha nem is, én egyedül lenyomom a szezont.

---> NEM azt mondom, hogy miattam maradjon multiclass! Csak annyit mondok, hogy ha McLaren marad az egyetlen autó, én fejet hajtok. De legalább a tagdíjam miatt mint opció, minden futamon legyen ott a V8. Imádom azt az autót, és élvezem azt is ha csak egyedül kell köröznöm. Mellesleg nagyon jó gyakorlás!

Ha szigorúan GT Single Class lesz, abszolút elfogadom a létszám miatt, csak akkor ha van rá mód akkor nekem elég az ovál tagság, mindegy hogy oldható meg. Ha megoldható. Mosolyog
Naplózva

"Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes." Kimi
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 678


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #49 Dátum: Október 15, 2013, 21:03:46 »

Én ezt nem értem, minden autó egy rakás sz@r, nem tök mindegy melyikkel megyünk? Lehet hagyom az egészet és inkább a hivatalos versenyeken indulok. Ha túlteszem magam azon, hogy mindig kilöknek az első kanyarban akár még élvezhetem is.
Hihetetlen, 15-en se tudunk egy autót kiválasztani? Mindenki jöjjön amivel akar. FUN Race!
Naplózva

Sipos Attila
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187



« Válasz #50 Dátum: Október 15, 2013, 21:29:48 »

Mi lenne ha az első kerekes csodákkal mennénk?Nem túl bonyolult vezetni őket és még agyon setupolni sem lehet.
Naplózva
Daniel Bodnar
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 686



« Válasz #51 Dátum: Október 15, 2013, 21:43:32 »

Hát nem akarom újra kezdeni azzal, hogy 20 embernek simán ki kellene tudni választani 3 körön belül 2 kocsit...4. ben meg azt amit szivesebben vezetne. Ha nem akkor impotens és döntésképtelen a brigád...sztem nem Határozatlan

Az első és egyetlen szavazás szerintem = 0 val...nem adott reális képet, hiszen >50 szavazat érkezett és akár több kocsira is.
Mindenki 1 et választhat az összes körben, aztán eljön az idő, amikor kiderül melyik az a kocsi, amivel ez az "óriási" közösség leginkább hajlandó játszani.

Mivel én sajnos nem vagyok olyan képességek gazdija, nincs időm se sok, nem vagyok esélyes a top 5 re sem, csak ha 5-en indulunk Vigyorog

ezért nem is igazán akarok beleugatni a nagyok dolgába...csak élvezem azt, hogy 1 vagyok az aszfaltcsíkon...úgy is a tehetségesebbek fognak az élen végezni, ezt nem lehet megmásítani Bibííí

Lehet késő már az őszi bajnokság kocsijain agyalni október 15-én? He

 
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #52 Dátum: Október 15, 2013, 22:24:14 »

nekem nagyon úgy tűnik h döntésképtelen a társaság Mosolyog
ami nem feltétlen baj, mindenki más autóval szeret menni, ez így van rendjén.
több opció felvetődött:
mx5 storno,
mekit betesszük, 2-3 vagy mégtöbb ember nem fog jönni
ha demokratikus módon kiválasztjuk a legnépszerűbb autót, 3-4 vagy mégtöbb ember nem fog jönni mert mindig lesz olyan aki abbahagyja mivel nem fog indulni a választott autóval bármelyik legyen is az.

én most kb ott tartok h mért is nem jó a mostani rendszer? Mosolyog
3 féle GT autó van + 1 NGT akik nem szeretik a GT autókat, abszolút megértem őket is, ha star mazda lenne tuti nem indulnék én sem mert nem szeretem azt az autót, kompromisszumkész vagyok, de van pár lehetőség ami kizárja hogy induljak.
persze tudom hogy ez a súlyozásos rendszer nem igazságos, mindig lesz differencia az autók között, de szerintem a különbség nem olyan nagy hogy ne működhetne a dolog.
gondoljatok bele bármelyik autóval megyünk, a társaság nagy része azért hibázik verseny alatt 2-3x, valaki többször, a versenyek végeredményét nem az a körönkénti max fél másodperc fogja eldönteni. + ottvan még az is h hiába választjuk bármelyik autót, biztos hogy valakinek jobban fekszik, valakinek kevésbé, ergo nem az dönt h ki a gyorsabb, hanem h kinek fekszik jobban az autó / set kombó.
mondok egy példát, mindegy hogy ez reális vagy nem: ha mekivel megyek, fejreállok se leszek gyorsabb mint Burdohány Laci, míg a Caddy fekszik nekem annyira hogy közelebb tudok hozzá kerülni, mert gyorsabban tudok vele menni.
pl. a mostani futamon ha mekivel indultam volna, biztos vagyok benne h hibáztam volna akkorát a versenyen 2-3x hogy ráment volna az egész versenyem mert lerombolom a mekit, mivel nem szoktam hozzá, nincs annyi időm hogy begyakoroljam versenyképes tempóra (ezáltal kedvem sem), viszont a Caddyvel abszolút elégedett vagyok a 6. hellyel, mert tudom hogy mekivel a 10. sem
biztos hogy összejött volna.

a hiba ott volt a futamon hogy a meki kibírta üzemanyaggal a végéig, ez az én hibám hogy rosszul írtam ki a futamot, nem tudtam h a normál futamnál tavaly kötelező volt az 1x-i kiállás.
másik hiba ott volt h normál futam lett kiírva, de ezt előre senki nem tudta megmondani mekkora létszám fog összejönni, 1 héttel előtte sem, nemhogy 1 hónappal mikor Tibi kitalálta a rendszert.

én azon a véleményen vagyok hogy ez a rendszer jó így, nem lehetetlen a jó helyezés egyik GT autóval sem, az NGT-sek meg tisztában vannak vele h nincs esélyük jó eredményre, de amennyire látom ezt elfogadják probléma nélkül, és színesebb is a mezőny ha egyenesben V8ak előzik a leggyorsabb mekiket Mosolyog

+ ha egyféle autót használunk, kb szezon elején be lehet lőni az erősorrendet, így legalább van benne egy kis fűszer h melyik pályára hogy találjuk el a kocsikat, nem biztos hogy mindenhol a meki lesz a leggyorsabb (megoldom 1 tonna pluszsúllyal Mosolyog)

hja és mekkora flash már h rajtnál lenyomtam 6 versenyzőt a caddyvel! Mosolyog 9. helyen indultam és 3. helyen fordultam, hoppáré! aztán szép lassan a gyorsabb mekik visszaelőztek, de mekkora fun volt h a két célegyenesben visszavettem a pozíciómat a Panker Gergőtől mert ott gyorsabb volt a Caddy Mosolyog Mosolyog több autóval akár ilyenekre is van lehetőség, egy autóval kizárt hacsak az előző nem hibázik előzés után.

ez a tényállás részemről kéremszépen, egyebet nem szeretnék mondani, kérem kapcsolja ki!
« Utoljára szerkesztve: Október 15, 2013, 22:32:40 írta Attila Papp » Naplózva

Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #53 Dátum: Október 16, 2013, 00:07:17 »

...

Sose lehet besúlyozni az autókat egyenlőre. Egyszerűen lehetetlen. Senki nem csinálja meg, és ha meg is csinálná, az is szubjektív lenne. Ha én töltenék el vele 6 órát úgy, hogy 10 hónapja a Ford GT-vel megyek, valszeg más súlyt kapna minden, mint aki fél éve csak McLaren-nel. És még egy csomó tényező, setup, versenyzői kvalitás stb.
Vasárnap egy szétofftrack-elt körön jobbat mentem a legjobb mekinél 3 tizeddel. Erre másnapra kaptam +10 kilót, a meki meg -10-et. Csak a +10 kilótól 5 tizeddel nőtt az optimal időm, innentől kezdve lőttek az egésznek. Ha be se néztem volna vasárnap, eredeti balansszal adok 0,5 mp-et mindenkinek körönként, annak se lett volna értelme.

Ha marad a GT-zés, maradjon mindenki a saját súlyán, vagy "egyenlítő" szándékkal legyen a súlyozás, de legyen külön számolva az eredmény, mert ez így nem összemérhető jelen esetben. Még a valóságban S2000 meg NGTC szabványoknál is olyan különbségek alakulnak ki, hogy turbo boost-tal súllyal stb.-vel kell tökölni, pedig azok gyárilag 1 osztályba készültek. Aki meg ismeri a Superstars sorozatot, láthatja, hogy mennyire nem lehet összehangolni nem elég kiterjedt szabályok alapján épített autókat. Itt meg full más spec alapján épült kocsikról van szó...

Talán az egyik legkisebb különbség 2 autó között a Star Mazda és Radical között van, pl. Road Atlanta (igaz ez rövid pálya) verseny WR között 2 tized, de 1 körön a Radical jobbnak tűnik quali alapján, ezeket talán össze lehetne ereszteni; gondoltam elsőre, aztán Road America-n máris van 2 mp különbség. Pályánként senki nem csinálja meg ezeket a súlyozásokat, főleg hogy mindig változik minden...

Egyébként nekem mind1 mivel megyünk, örülök hogy (még) van Ford GT. Szerintem valamivel húzzuk ki pár hétig, aztán jön a RUF és úgyis mindenki azzal fogja nyomni (már ha valami csoda folytán nem késnek vele és megjelenik időben).



Naplózva
Lőrinczy Máté
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571



« Válasz #54 Dátum: Október 16, 2013, 01:45:18 »

Én arra lennék kíváncsi, hogy hol az a sok ember aki a Gt autókra szavazott? Ha úgy veszem hogy sok az átfedés, akkor is 27 McLarennek kellett volna lennie. Jó rendben 1-2 ember nem ér rá. De akkor is legalább 20 főnek kellett volna lennie simán, és még mi voltunk ketten V8-al. Arról nem is beszélve, hogy biztos volt olyan FordGt és (talán) Cadillac szavazat is, ahol nem volt átfedés, azaz aki nem szavazott McLarenre.
Naplózva

"Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes." Kimi
Zoltan Matejka
Road szervertag 2013
újonc fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #55 Dátum: Október 16, 2013, 05:43:44 »

Üdv.!
Szintén, mint újonc szeretném megosztani a véleményem, remélve senki se a rosszat látja meg benne, ergo nem okoskodni szeretnék!
A hétfő sajnos kimaradt éjszakás műszak miatt, ezt leszámítva ha a munka nem szól közbe, itt leszek a futamokon.
Olvastam a kis létszám okozta parákról, és ezzel kapcsolatban lenne pár gondolatom, próbálom normálisan megfogalmazni, ne legyek itt is "parasztnak" titulálva miatta!:)
Hamár ez a titulus szóbajött, venném is példának az egyik Race-es ligát, amit itt közelebbről is ismernek, főleg a szervezők (Masters), mert ott egy elég szép folyamat ment végbe az elmúlt egy évben, ami talán követendő, ha a kihalás ellen tenne az ember. Persze más felvirágoztatni egy Race ligát, költségeit tekintve sacc per 5K-ért full csomag beszerezhető, míg iR tekintetében ez már húzósabb, mélyebben bele kell nyúlni a pénztárcába. Éppen ezért lenne annyi difi, hogy a promózást nem a nagyvilágba kellene elhinteni, hanem célzottan, olyan arcoknak, akiknek már van tartalom, pontosabban "szétspamelni" az iracing.com magyarjait egy kis önreklámmal. Visszakanyarodva kicsit a Mastershez,ott is brutál kevés ember volt 1-1,5 éve (7-8 induló/per futam), aztán jött pár újítás, kis vérfrissítés, és mára 3 szerveren megy a móka. Hogy most mi történik, nem tudom, előző nyáron harmadmagammal belekostoltunk a szervezésbe, és csak onnan tudok meríteni, kegyetlen promó hadjáratot indítottunk, plakátolások, promószövegek, stbstb, aminek rövid időn belül az lett az eredménye, hogy a 7-8-as mezőnyszámból, hirtelen ennek sokkal töbszöröse lett (első nyári futamon 100-nál több hotlap prekvalin). Oké, ismétlem önmagam, más, hiszen árkülönbség van, nem is kicsi, és ez majdnem az elsődleges szempont mindenkinek a mai világban. Viszont, amit említettem már, ha megcéloznátok honfitársainkat ir.com-ról, lehet szivárogna pár ember, akik szívesen versenyeznének magyarokkal, kultúráltan. Így talán a multi class is működne valamelyest. Kisebb létszámmal, ahogy előttem írták, valszeg nem fog, és egyetlen autót találni sem lesz könnyű, de ez is látszik az elmúlt nap hsz-eiből.Mosolyog
No, nem is szaporítom a szót, igazából ennyi lett volna, remélem nem veszitek okoskodásnak... Kacsint
Naplózva
Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #56 Dátum: Október 16, 2013, 05:56:10 »

Srácok nem tök mindegy mivel megyünk? Bár az igazat megvallva a mazdánál egy pillanatra felcsillant a szemem Vigyorog Vigyorog de nekem tényleg nem számít, csak tudjuk előre és a futam napján ne variáljunk. Lehet pl most a mazdát 3-an leszavazták, de tuti több induló lenne vele pl az alapcsomagban lévő pályákon, a többin meg ugyanannyi, mint most. Én beülök mindenbe, felőlem súlyozhatunk bárhogy az sem érdekel, csak legyen jó hangulat, mert nekem a sok fanyalgás, meg a reklamálás veszi el a kedvem. Én egy esetben nem indulok, ha nem lesz jó a hangulat. Az, meg hogy ki melyik helyen csatázik, rohadtul nem az autótól függ, hanem a pilótától szerintem. Na jó ez így nem teljesen igaz Vigyorog de sokat számít. Ha már súlyozunk és egyenlőbb esélyeket szeretnének többen erre két megoldást látok. Tessék többet gyakorolni.. Vigyorog (ok tudom, hogy nem iRacing csak az élet) a másik, meg kaphatna plusz súlyt pl. az előző futam első 5 helyezettje a köv. futamra... Ha már egyenlőséget akarunk ami mindig csak a köv. versenyre számít. Így talán lehetne kicsit kompenzálni az eleje tehetségét, meg a szorgalmát.. Pl 50-40-30...

Na persze ezt csak azért írom, mert nem voltam benne a top 5-ben.. Vigyorog Vigyorog

Mit szóltok hozzá? Mert az eleje egymáshoz képest ugye azért maradna hasonló súlyon, mert mindenki kap valamennyit, a végének meg picit nőne az esélye közelebb kerülni...

De igazából legyünk vidámabbak, élvezzük, mert talán ezért csatlakoztunk mindannyian...
Naplózva
Lőrinczy Máté
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571



« Válasz #57 Dátum: Október 16, 2013, 06:48:18 »

Ami a promót illeti és vállalom szívesen (kivéve közvetítés, abba belefáradtam Vigyorog ) de megkeresem az aktív magyar felhasználókat és írok nekik egy üzenetet. Facebookot is elhanyagoltuk mostanában, azt is felpörgetem. Nem minden nap egy poszttal mert az bosszantó, hanem futamok előtt egy kis meghívó / ismertető jellegű irománnyal, mint a nyári kupánál, cikkhez készített képpel.

Súlybüntetés: csak autót lehet súlyozni, pilótát nem :S
Naplózva

"Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes." Kimi
Pataki Oliver
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


« Válasz #58 Dátum: Október 16, 2013, 08:32:12 »

Ami a promót illeti és vállalom szívesen (kivéve közvetítés, abba belefáradtam Vigyorog ) de megkeresem az aktív magyar felhasználókat és írok nekik egy üzenetet. Facebookot is elhanyagoltuk mostanában, azt is felpörgetem. Nem minden nap egy poszttal mert az bosszantó, hanem futamok előtt egy kis meghívó / ismertető jellegű irománnyal, mint a nyári kupánál, cikkhez készített képpel.

Súlybüntetés: csak autót lehet súlyozni, pilótát nem :S

Amennyiben megfelel én mint mondtam az oválokat leközvetítem, csak kell account mert oválon nem megyek és semmim nincs hozzá, meg valami csatorna amire kirakom. Tuti lesznek hibák mivel nem értem teljesen, de majd megtanulom. Mosolyog
Ott is lehet promótálni a road bajnokságot.
Naplózva
Daniel Bodnar
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 686



« Válasz #59 Dátum: Október 16, 2013, 12:38:20 »

Na, legalább beindult itt valami aktivitás fórumon Mosolyog

Azt teljesen kifelejtettem előbbi okoskodásomból, hogy első pár körben Mátéval, a V8-cal és hideg gumival baromi jót meccseztünk, már csak ezért is nagyon tetszett a verseny.

Ferinek is igazat adok abban, hogy nem az utolsó napokban kell súlyozáson változtatni, szar lehet más súllyal menni versenyen, mint amivel gyakorol valaki.

Mindenkinek igaza van és sokaknak tetszett a futam. A szezon előtt kellett volna ezeket a dolgokat rendbe tenni.

Most mi lehet tenni?

1. Kell 1 fix nap gyakorló szerver, amikor be lehetne súlyozni a kocsikat a végére.
2. A kialakult súlyozáson nem szabad változtatni. Így aki nem vett részt a gyakorláson, az már ne sírjon.
3. Valamilyen marketinggel fel kéne tupírozni az indulók számát. Pl. egy jól összevágott videó, ahol látszik, hogy harcol 1mással 2 vagy több különböző kocsi. Aztán link fel FB-ra. Én ígérem    megosztok mindent ha van mit.
4. Ha megvan a létszám már van is értelme sokféle kocsit indítani, akár a később jövő RUF-ot is. Late model nem férne ide, hiszen van akinek az jön be.

5. Tök új liga megszervezése az alapoktól: Itt mérlegelni kellene, hogy több indulót veszít-e a liga, mint nyer, hiszen az első futam után ilyet tenni sztem rossz omen.
a +1-ekből kiderült az indulók száma?
6. Valahogy szűrni a kocsikra szavazókat, hiszen az "egyetlen szavazási lehetőségnél" (szépen mondva) nem csak az szavazott, aki el is indult Zavart . Sztem ha már valaki befizeti a tagsági díját, akkor az már igazi szándéknak minősül. Persze lehet fordítva megközelíteni: Addig nem fizet valaki tagsági díjat, míg nem látja milyen kocsik lesznek  Bibííí
Én bevallom, hogy 8-9 kocsira is odatettem a pipát.

Röviden, a meg van/lenne az akarat, akkor megoldható lenne egy barátibb, többeknek tetsző séma.
Bár nekem így is tetszik Menő



 
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: