Magyar Iracing Liga fóruma
Augusztus 24, 2019, 01:06:03 *

Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: iRacers.hu a hazai iRacing közösség központja.
3 hónapos ingyenes előfizetés továbbra is igényelhető.
Összetett kereső  
Oldalak: [1] 2   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Új autó a kínálatban bajnoki versenyekre?  (Megtekintve 12800 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Dátum: December 19, 2013, 18:45:42 »

Sziasztok,

Mivel kijött a RUF a karácsonyfa alá, és a visszajelzések alapján népszerű a verda, ha gondoljátok betehetjük a kínálatba, viszont valamelyik autót fel kell áldoznunk.

több opció is van:
1. lehetőség:
 - kivesszük a Caddyt (nem mentek vele túl sokan, én tuti a RUFfal megyek, Kövics Tomi mit szólsz a cseréhez? Mosolyog, és súlyt veszünk le a Ford GT-ről (0 kg), és a Mekiről (150-160 kg? ezt még tesztelni kell), plusz lesúlyozzuk a RUF-ot, Szabó Tomi vállalja a tesztelést

2. lehetőség:
 - kivesszük a Caddy mellett a Ford GT-t is, így Mclaren, RUF, V8 lesz a kínálat, és a Mekiről a súly nagy részét levesszük, csak a RUFhoz kell hozzáállítani, sebességtől függően

3. lehetőség:
 - kivesszük a V8-at, és Caddy, Ford GT, Mclaren, RUF kínálat lesz (ha Máté és Pataki Olivér beleegyezik, de nekem tetszik h bennevan a V8 mégha nincsenek is túl sokan vele, úgyhogy ez csak ilyen végső lehetőség ha mégis mindenki ezt szeretné)

4. lehetőség:
 - nem tesszük bele a RUF-ot (ez igazából nem opció Mosolyog ) aki erre szavaz, következő versenyen 100 pont büntetést kap! Vigyorog

A szavazás titkos hogy ne befolyásolja a többieket, de megbeszélni természetesen meglehet ki mire szavazott

« Utoljára szerkesztve: Január 20, 2014, 17:29:47 írta Attila Papp » Naplózva

Pataki Oliver
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


« Válasz #1 Dátum: December 19, 2013, 19:32:26 »

Én váltok RUF-ra ha lesz, de melyik?
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #2 Dátum: December 19, 2013, 19:34:08 »

Hát igen ezt még ki kell tesztelni h melyik milyen gyors, nemvalószínű h az RWD, vagy a cupos vagy a track verzió sztem.
Ha van valakinek még ideje tesztelni, akkor mindenképpen tudtok segíteni ha legjobb köridőket írtok Bathurstön hogy lássuk milyen időket megy a két autó.
Naplózva

Lőrinczy Máté
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571



« Válasz #3 Dátum: December 19, 2013, 19:36:41 »

Nekem még meg kell vennem...
Naplózva

"Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes." Kimi
Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #4 Dátum: December 19, 2013, 20:13:46 »

RUF Track: 2:05:394 (session legjobbja 2:03:296-ot ment! nem tudom hogy Mosolyog ) szerk:azóta 2:03:9xx
RUF C-Spec: 2:09:707
RUF RWD: 2:10:764
(Ford GT: 2:05:964)

Ami még hasonlítási alap:
Spa (GP Pits)
RUF C-Spec: 2:22:650
Ford GT: 2:20:091

szerk: Forddal Bodnár Dani meg rajtam kívül senki nem megy, Caddy-vel 2-3 ember? V8 szintén 1-2 ember.
A McLaren és Track RUF ha összhangba hozható, szerintem ez a 2 kocsi lenne a legjobb. Ráadásul a Mekivel se lenne akkora a küzdelem a plusz kilók miatt.
« Utoljára szerkesztve: December 21, 2013, 14:21:19 írta Asztalos Feri » Naplózva
Kövics Tamás
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 894



« Válasz #5 Dátum: December 19, 2013, 21:41:07 »

Hát ugye Meki és Ford alapból maradjon szerintem, mert ők a legnépszerűbbek. V8 és Caddy közül tényleg menjen valamelyik, mert inkább a RUF-nak csináljunk helyet. Ha engem kérdeztek a Caddy maradjon, Olivér már nyilatkozott is, hogy neki nem kell V8. Lehet nekem sem a Caddy, de RUF-al kb 2 és fél kört mentem eddig, korai még mellette voksolnom.  Mosolyog
Amúgy meg 3 autó elég lenne a bajnokságban szerintem.
« Utoljára szerkesztve: December 19, 2013, 21:44:09 írta Kövics Tamás » Naplózva

- Tomdriver -
Lőrinczy Máté
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571



« Válasz #6 Dátum: December 19, 2013, 23:15:11 »

Ha lesz ruf én azzal jövök!
Naplózva

"Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes." Kimi
Laszlo Burdohany
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238



« Válasz #7 Dátum: December 20, 2013, 08:40:09 »

RUF Track!!! Én ezzel mennék! Kacsint
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #8 Dátum: December 20, 2013, 09:25:52 »

Úgy néz ki a RUF Track lesz, többeknek tetszik (nekem pláne).
A Caddyt és a Ford GT-t szívem szerint kivenném, egy dolog miatt: nem kell a Mekit és a RUF-ot nagyon lesúlyozni hogy egy szintre hozzuk.
Mivel most a korábbi Meki-dominanciából egycsapással át fogunk esni RUF dominanciába, szerintem 2-3 Mekinél több nem lesz, elég sokan a RUFfal szeretnének majd menni, ezért nem néz ki jól a field h van 1 caddy, 1 fordgt, 2 meki, 12 RUF, akkor hátha páran mennének mekivel, mondjuk 4-12 lenne a felállás.
Ha jól láttam a tegnapi köridőket, Bathurstön kb egy szinten lesz a két autó, talán a Meki gyorsabb valamivel, 50-60 kilót lehet kapni fog. Köszi Feri a köridőket, aki tesztel az időjárásra figyeljen mert az +- másodperccel befolyásolja a köridőt.

Akkor ha jól látom a V8-at kivehetjük, az alacsonyabb létszám miatt lehet nem is érdemes 3 autót betenni, pedig ötletem az lenne: RUF RWD (bár bezavarna h egyformán néz ki a Track-el)
Naplózva

Kövics Tamás
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 894



« Válasz #9 Dátum: December 20, 2013, 10:41:04 »

Attila, szerintem vedd ki a Caddy-t is nyugodtan, én sem driftelek egyedül ott köztetetek, megyek RUF-al. Szabó Tomi mondta még ha jól emlékszem, hogy a következő futamra Caddyvel jön, de akkor még nem volt RUF, viszont tegnap láttam kóstolgatta már, úgyhogy lehet ő is dobja a Caddyt. Akkor meg nincs értelme túlsúlyozni a Mekit, ha nem is indul Caddyvel senki.
Naplózva

- Tomdriver -
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #10 Dátum: December 20, 2013, 11:54:13 »

Én simán bevállalnám még a Caddyt, tetszik nekem az az autó, de valamilyen szinten a mekisekkel szúrunk ki ha továbbrais ráteszünk mégegy autónyi súlyt szegény autóra Mosolyog
Így legalább sokkal élvezetesebb lesz a meki is ha nincs rajta negyedtonna pluszteher.
Naplózva

Daniel Bodnar
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 686



« Válasz #11 Dátum: December 20, 2013, 13:16:50 »

Személy szerint még nem tudom, hogy mi lesz. Gyakoroltam Ford GT-vel kb 60 kört, majd jól szétkaptam atomjaira a gépet, simet, stb.
Örülök ha össze tudom lapátolni az egészet hétfőre.

Ha azt mondjátok, hogy Ford nuku, ok én úgy sem zavarok olyan nagyon sok vizet.
RUF-ról semmit nem tudok nyilatkozni. Meg kell még vennem.

Mekit szeretem, ha súlytalan  Vigyorog

Ismét én vagyok a legproblémásabb gyerek autóválasztás ügyben.

+1, de nem tudom, hogy mivel
Ha csapattársaim nyilatkoznak, akkor tudom, hogy RUF-ot kell -e pingálnom  Mosolyog

Naplózva
Daniel Bodnar
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 686



« Válasz #12 Dátum: December 20, 2013, 13:25:50 »

megvettem és a nagy kapkodásban a Silvercrownt vagy mit is  Kacsint
Mostmár, hogy 2 kocsit fizettem muszáj ráerősítenem Rufra Mosolyog
Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 678


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #13 Dátum: December 20, 2013, 13:42:27 »

megvettem és a nagy kapkodásban a Silvercrownt vagy mit is  Kacsint
Mostmár, hogy 2 kocsit fizettem muszáj ráerősítenem Rufra Mosolyog


Hi-hi, úgy is három porkét adtak, ezt a pluszt megérdemlik Kacsint

Nekem fogalmam nincs mivel menjek, egyikkel sem tudok ezen a pályán körbe menni Határozatlan
Naplózva

Lőrinczy Máté
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571



« Válasz #14 Dátum: December 20, 2013, 15:48:59 »

Nekem meg tök mindegy. Ha már nem gt autó amivel menni kell, akkor jövök! És a RUF nem csak nem GT, de még őrületesen élvezetes is (mondjuk nekem az a 730 lóerős orrtolós tetszett a legjobban... a középső) de hát ez kb annyira apró különbség, mint hogy most Gen6 vagy Silverado a választható autó. A RUF úgy zseniális ahogy van, azzal szívesen versenyzek. Remélem azt nem is kell 60 órán át setupolni mire végigérek rajta :S

 ...meg az annyira kezesbárány, hogy azzal simán lehetne fix setupos bajnokságot is menni. Szerintem.
Naplózva

"Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes." Kimi
Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #15 Dátum: December 20, 2013, 17:59:24 »

Helló Srácok!

Na most végeztem egy három órás teszttel. Meki VS RUF.

Okayamán mentem, mivel nem volt elég időm most Mekivel is begyakorolni Bathurst-ot ott meg már hátrakötött kézzel is végigmegyek.

Az eredmény elég elszomorító a RUF pilóták számára sajnos, jól fel is húztam magam rajta. Hozzá kell tenni, hogy nem vagyok valami extra gyors Mekivel, de próbáltam a kört úgy összehasonlítani, hogy nagyjából egyforma legyen...

Elsőre a RUF jól elkente a Meki száját több, mint egy másodperccel. Elkezdődött a súlypakolgatás 100, 150, 160, 200, 175, 185, majd 180-nál állt meg az optimum időm...

Nem a gyors kört néztem, hogy a hibák ne számítsanak.

Ugyanaz a tendencia, mint a Mekinél, egy takony lesz belőle, a brutál fékút eltűnik, a pattogás mérséklődik, ha megindul a feneke sokkal nehezebb megfogni, tolja az orrát kicsit jobban...

szándékosan nem állítottam utána a setup-nak, biztos lehetne még javítani rajta, de nagyjából valahol itt lehet az egál súly.

Éjjel még majd felmegyek és lenyomom ezt Bathurst-ön is, de annyira nincs kedvem beülni a Mekibe RUF után.   Vigyorog

Ha esetleg valami jókezü pilóta menne egy Mekis időt default időjárással, azt nem bánnám, utána már csak a RUF-ot kéne még egyszer behangolni.

Szóval a végkövetkeztetés:

Ne súlyozzuk a RUF-ot és legyen két külön class szerintem, de hát majd ezt eldöntik az erre hivatottak. Szerintem akinek meg van az úgyis ezt fogja választani Meki helyett...

Akinek, meg nincs az gyorsan vegye meg...   Vigyorog

Kicsit nehéz az összehasonlítás az eltérő gumimodell miatt, de nagyjából ez a helyzet. Lehet törni a fejünket..   Vigyorog
Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 678


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #16 Dátum: December 20, 2013, 19:43:58 »

Csak Én nem látom azt a választható lehetőséget, hogy only Ruf?

Dani, Ruf festés rendel, köszi Vigyorog
Naplózva

Lőrinczy Máté
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571



« Válasz #17 Dátum: December 20, 2013, 19:54:06 »

Csak Én nem látom azt a választható lehetőséget, hogy only Ruf?

Dani, Ruf festés rendel, köszi Vigyorog

Jó ötlet!
Naplózva

"Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes." Kimi
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #18 Dátum: December 20, 2013, 20:05:01 »

Helló Srácok!

Na most végeztem egy három órás teszttel. Meki VS RUF.

Okayamán mentem, mivel nem volt elég időm most Mekivel is begyakorolni Bathurst-ot ott meg már hátrakötött kézzel is végigmegyek.

Az eredmény elég elszomorító a RUF pilóták számára sajnos, jól fel is húztam magam rajta. Hozzá kell tenni, hogy nem vagyok valami extra gyors Mekivel, de próbáltam a kört úgy összehasonlítani, hogy nagyjából egyforma legyen...

Elsőre a RUF jól elkente a Meki száját több, mint egy másodperccel. Elkezdődött a súlypakolgatás 100, 150, 160, 200, 175, 185, majd 180-nál állt meg az optimum időm...

Nem a gyors kört néztem, hogy a hibák ne számítsanak.

Ugyanaz a tendencia, mint a Mekinél, egy takony lesz belőle, a brutál fékút eltűnik, a pattogás mérséklődik, ha megindul a feneke sokkal nehezebb megfogni, tolja az orrát kicsit jobban...

szándékosan nem állítottam utána a setup-nak, biztos lehetne még javítani rajta, de nagyjából valahol itt lehet az egál súly.

Éjjel még majd felmegyek és lenyomom ezt Bathurst-ön is, de annyira nincs kedvem beülni a Mekibe RUF után.   Vigyorog

Ha esetleg valami jókezü pilóta menne egy Mekis időt default időjárással, azt nem bánnám, utána már csak a RUF-ot kéne még egyszer behangolni.

Szóval a végkövetkeztetés:

Ne súlyozzuk a RUF-ot és legyen két külön class szerintem, de hát majd ezt eldöntik az erre hivatottak. Szerintem akinek meg van az úgyis ezt fogja választani Meki helyett...

Akinek, meg nincs az gyorsan vegye meg...   Vigyorog

Kicsit nehéz az összehasonlítás az eltérő gumimodell miatt, de nagyjából ez a helyzet. Lehet törni a fejünket..   Vigyorog


Hatalmas köszi a tesztelésért, esetleg kipróbálnád a C-specet is? Elvileg az lassabb mint a Track.
Naplózva

Kövics Tamás
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 894



« Válasz #19 Dátum: December 20, 2013, 20:29:59 »

Elsőre a RUF jól elkente a Meki száját több, mint egy másodperccel.

Bathrustban nem úgy volt a tegnapi Old Bastards teszten, hogy a Meki gyorsabb??

Lehet nem kéne annyit innom vazze, ezt a template letöltés dolgot is simán elfelejtettem.... Határozatlan
Naplózva

- Tomdriver -
Oldalak: [1] 2   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: