Magyar Iracing Liga fóruma
Április 10, 2020, 04:29:25 *

Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: iRacers.hu a hazai iRacing közösség központja.
3 hónapos ingyenes előfizetés továbbra is igényelhető.
Összetett kereső  
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: 2014 tavaszi szezon részletek  (Megtekintve 55003 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #120 Dátum: Március 25, 2014, 12:49:14 »

Udv az uraknak,

Ki hogy all a kovetkezo futamra valo felkeszulessel, referencia ido?
Lattam valahol 2:17-t .... na a 2:27-emmel van hova gyurni....  Hááát

Nem ertek hozza, de a ruf kereke 90 fokot fordul vagy legalabb is nalam tobbet nem tudok rajta tekerni, az egyik filmen lattam, hogy nem sokkal de tobbet mint 90-t forgott a celegyenes elotti S-kanyar kombinacioban. En ertelmezem felre vagy a video meg valami regebbi lehetett, elviekben a filmen a track-el mentek.

Gondolom a kormánykerékre gondolsz. Kapcsold ki a kezek mutatását a beállításokban, elég a kormányt látni, és akkor forog többet is.
Naplózva
Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #121 Dátum: Március 28, 2014, 08:25:41 »

Udv az uraknak,

Ki hogy all a kovetkezo futamra valo felkeszulessel, referencia ido?
Lattam valahol 2:17-t .... na a 2:27-emmel van hova gyurni....  Hááát

Nem ertek hozza, de a ruf kereke 90 fokot fordul vagy legalabb is nalam tobbet nem tudok rajta tekerni, az egyik filmen lattam, hogy nem sokkal de tobbet mint 90-t forgott a celegyenes elotti S-kanyar kombinacioban. En ertelmezem felre vagy a video meg valami regebbi lehetett, elviekben a filmen a track-el mentek.

Én a kormányt is kivettem egy jó ideje és összehangoltam úgy a monitort, hogy ahonnan nézem ott most az én kormányom látom a virtual helyén. Az időkről annyit, hogy a javuláshoz mindenképpen szükséges minél kevesebb szárny használata.  Amit még biztonságosan el tudsz terelgetni. Minél kevesebb szárnyat használsz annál inkább érdemes lejjebb tenni az autó seggét, de ez hatással van a kanyarodási tulajdonságaira is. 5-ös szárnnyal már láttam 17 alját, de vezethető az autó kisebb szárnyállással is. Ha leülteted az autót érdemes figyelni a hátsó kerékdőlést és az első caster-t is, mivel ezek ilyenkor módosulnak, valamint a kis hátsó toe-in segít a nagyobb végsebesség elérésében.  Én egyébként mindig a GTros Road Atlanta set-jéből indulok ki és azt kezdem el babrálni.. Vigyorog

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/25/3233414.page#7752690
« Utoljára szerkesztve: Március 28, 2014, 08:34:07 írta Szabó Tamás » Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #122 Dátum: Április 08, 2014, 22:13:46 »

A következő negyedéves naptárban kiadják COTA-t, betegyük a naptárba?
Hivatalosban Week 3 (2014-05-13) Circuit of the Americas - Grand Prix
Annyi h a mi naptárunkban Okayama 2014.05.26-án lesz, ami azt jelenti h Daytona (05.12) után egy hétig COTA lenne, és rá egy hétre lenne nálunk a bajnokságban.

Ki mit szeretne? Maradjon Okayama vagy cseréljük COTA-ra?
Naplózva

Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 695


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #123 Dátum: Április 09, 2014, 07:45:38 »

Szerintem hangoljuk össze iracingel, ahogy eddig ebben az idényben volt, jobb hivatalos szerveren gyakorolni.
Naplózva

Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #124 Dátum: Április 09, 2014, 08:06:31 »

Én meghagynám Okayama-t, RUF-fal jó kombó és ingyenes is.
Naplózva
Zoltan Ozsvath
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


« Válasz #125 Dátum: Április 09, 2014, 09:07:02 »

Pont rosszul jön ki ,nem lehet össze hangolni.
Hivatalos kiírásban COTA pont ovál héten lesz.

2014.04.28   Brands Hatch (Grand Prix) 13. hétre esik ide be lehetne tenni COTA-t
2014.05.12   Daytona (Road)
2014.05.26   Okayama (Full Course)
2014.06.09   Oulton Park (Intl w/out Hislop)
2014.06.23   Watkins Glen (Boot)


 2014-05-06  Canadian Tire Motorsports Park
 2014-05-13  Circuit of the Americas - Grand Prix
 2014-05-20  Phillip Island - Phillip Island Circuit
 2014-06-03  Mount Panorama Circuit
 2014-06-17  Silverstone Circuit - Grand Prix
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #126 Dátum: Április 09, 2014, 09:54:59 »

Mondjuk COTA-t be lehetne 13. héten tenni, ha jól tudom az lesz végig.

Egyébként a pályák amik arra a hétre esnek mikor versenyünk van:
Week 2 (2014-05-06) Canadian Tire Motorsports Park
Week 4 (2014-05-20) Phillip Island
Week 6 (2014-06-03) Mount Panorama Circuit
Week 8 (2014-06-17) Silverstone Circuit
Week 10 (2014-07-01) Brands Hatch Circuit

Sokat nem variálnék a naptáron, COTA jöhetne Brands Hatch helyett.
Opciós lenne h az utolsó futamot kitoljuk júli 7-re, és akkor lehetne Brands Hatch, de ezt nemnagyon szeretném, nagyon belenyúlik már a nyárba.
Naplózva

Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #127 Dátum: Április 15, 2014, 21:38:34 »

Frissítettem a versenyszabályzatot is, dehogy itt is meglegyen:




Ha valakinek újdonság lenne, a szabályzat linkje:

http://www.iracers.hu/oxxo-road/szabalyzat/
« Utoljára szerkesztve: Április 15, 2014, 22:03:50 írta Attila Papp » Naplózva

Norbert Sass
Global Moderator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #128 Dátum: Április 17, 2014, 17:06:09 »

nem akarok beleszólni, mert nem indulok a bajnokságba (bár Daytonába tervezem) de kell-e ez a safety car-ozás egyáltalán? illetve a rajt típusai hogy gördülő és álló, miért nem csak az van amelyik jobban megy? gördülőbe pl az egysoros lehet jobb lenne?
Naplózva

Sasy - #91
Zoltan Ozsvath
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


« Válasz #129 Dátum: Április 17, 2014, 18:53:16 »

nem akarok beleszólni, mert nem indulok a bajnokságba (bár Daytonába tervezem) de kell-e ez a safety car-ozás egyáltalán? illetve a rajt típusai hogy gördülő és álló, miért nem csak az van amelyik jobban megy? gördülőbe pl az egysoros lehet jobb lenne?
egyet értek Norbival meg kellene próbálni
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #130 Dátum: Április 17, 2014, 19:07:48 »

csak az a baj ezzel ha valaki crash-el és semmi esélye nincs visszajönni, akkor 2 hét múlva már nembiztos hogy jön.
gondolkodtam én is rajta h kell-e, de mi van azokkal akik a rajtnál önhibájukon kívül esnek ki? a végére maradnánk a 20ból 10en?
a gördülő rajt az elején mindig kétsoros, az újraindításnál lehet beállítani hogy 1soros legyen.

egy dolgot kérnék mindenkitől, hogy minél több versenyen induljon, mert hotlapolni azt már mindenki profin tud.
illetve próbáljuk meg egymást keresni practice szervereken és minél többen összeállni, előzgetni egymást oda vissza, ez rengeteget tud segíteni.
Naplózva

Kövics Tamás
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 901



« Válasz #131 Dátum: Április 17, 2014, 19:34:19 »

Ha valakinek a crash miatt megy el a kedve, akkor az ne jöjjön. Sokan voltunk már így, mégis jöttünk.
És ha valaki vétlenül kapja, akkor merjen óvni, az okozó meg kapjon büntit.

Jó tudom, eddig azon voltunk, hogy legyünk minél többen a bajnokságban, de attól még a szabályok betartandók.

Nem lihegem túl a dolgot: több fegyelem és önfegyelem kell és ez mindenkire értendő, nem csak az újakra. Az örök életet pedig javaslom törölni, abból a valóságban is csak egy van (sajnos), ezt már többen leírták előttem.

Valahol meg kell húzni a határt, ez nem need for speed.
« Utoljára szerkesztve: Április 17, 2014, 19:36:32 írta Kövics Tamás » Naplózva

- Tomdriver -
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #132 Dátum: Április 17, 2014, 19:51:48 »

oké, majd őszre átgondoljuk ezt, mostmár szezon közben nem változtatunk.
Naplózva

Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #133 Dátum: Június 19, 2014, 17:43:31 »

Szia Ati!

Ha van egy kis időd tedd ki légyszi az utolsó futam időjárását. Hétvégén nem biztos, hogy leszek és kellene kicsit tesztelni.

köszi Tamás
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #134 Dátum: Június 19, 2014, 23:35:00 »

holnap megcsinálom a topikot, ma meccseztem leginkább Mosolyog

23 fok, 5% páratartalom, 10km/h nyugati szél, napos idő
Naplózva

Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #135 Dátum: Június 20, 2014, 00:11:11 »

holnap megcsinálom a topikot, ma meccseztem leginkább Mosolyog

23 fok, 5% páratartalom, 10km/h nyugati szél, napos idő

köszi, köszi nekem ennyi elég.....  Vigyorog Vigyorog   
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #136 Dátum: Június 30, 2014, 00:16:10 »

feltettem az utolsó két verseny eredményeit is, mindenki nézze át a pontokat hogy stimmel-e mindenhol, az incidensek szerinti pontlevonást nem számoltam még végig, de a top10-en nem változtat, annyi hogy a bajnok így 1 ponttal nyert, ha beleveszem az átlagincidenses szabályt akkor 2 ponttal, 1-2 pontot számít csak, de ha szeretnétek átszámolom.

Ezúton gratulálnék Szabó Tominak a tavaszi szezon bajnoki címéhez!!!

Egész jó bajnokságot sikerült futni, a létszám is szépen alakult, a kredites sorsolást később tartjuk meg, pár héten belül.
Ősszel hasonló formátumban folytatjuk, annyi lesz a változás hogy a hivatalos GT3 bajnoksághoz fogjuk igazítani a versenyeket, így a bajnoki futamot megelőző héten mindenki annyit tud gyakorolni amennyit és amikor szeretne. Nyárra még nincs meg milyen formációban fogunk menni, 2 hetente lesznek kb versenyek, mind road mind oval vonalon, többféle autóval többféle pályán, mikor mihez lesz kedvünk, szeretnék egy nagyobb endurance futamot is összehozni, 2-2,5 órásat, a részleteket majd megbeszéljük.

Mindenkinek jó nyaralást, ősszel újra találkozunk!

Bajnokság állása:
http://www.danlisa.com/scoring/season_standings.php?season_id=3158

Futamokon szerzett pontok:
http://www.danlisa.com/scoring/season_standings.php?season_id=3158&grid=y

Futamok eredményei (bal-jobb nyíllal tudtok léptetni futamok között):
http://www.danlisa.com/scoring/season_race.php?season_id=3158


« Utoljára szerkesztve: Június 30, 2014, 00:27:05 írta Attila Papp » Naplózva

Zoltan Ozsvath
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


« Válasz #137 Dátum: Június 30, 2014, 05:26:23 »

Gratula Tomi   Vigyorog
Naplózva
Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #138 Dátum: Június 30, 2014, 09:51:26 »

Grat Tomi! Mosolyog
Sajnos az utolsó futamra nem tudtam jönni, time attack volt és nem értem volna vissza futamra (vagy csak gyakorlás nélkül).
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #139 Dátum: Június 30, 2014, 11:06:53 »

hát pedig ha gyakorlás nélkül végiggurulsz, lehet akkor is meglett volna a bajnoki cím...
Naplózva

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: