Magyar Iracing Liga fóruma
Július 21, 2019, 05:46:06 *

Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: iRacers.hu a hazai iRacing közösség központja.
3 hónapos ingyenes előfizetés továbbra is igényelhető.
Összetett kereső  
Oldalak: [1] 2   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: 1. Tavaszi bajnoki Sprint futam Laguna Seca - Március 3.  (Megtekintve 8056 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Dátum: Március 01, 2014, 11:01:54 »



2014 Március 3.

Pálya: Laguna Seca
23 C, 0% pára, szélcsend

Autó:
- RUF RT 12R Track
- McLaren MP4 12-C

17:30: Szabadedzés kezdete
20:30: Időmérő edzés (30 perc)
21:00: I. Verseny (30 perc) - repülő rajt
~21:40: II. Verseny (30 perc) - álló rajt, 2. host szerveren

Gyorsjavítások száma: végtelen
Kötelező kiállások száma: 0

Szerver jelszó: OXXO


Bárki jöhet a futamra

Naplózva

Sipos Attila
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187



« Válasz #1 Dátum: Március 01, 2014, 12:33:52 »

-1
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #2 Dátum: Március 01, 2014, 12:57:54 »

-1

Márcsak nascarozol? Vigyorog
Naplózva

Sipos Attila
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187



« Válasz #3 Dátum: Március 01, 2014, 14:58:20 »

Ma jár le az accom és nem hosszabbítok  Vigyorog
Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 678


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #4 Dátum: Március 01, 2014, 17:01:57 »

Ma jár le az accom és nem hosszabbítok  Vigyorog

Spúúúúr vaaaagy? Szomorú Rendezzünk gyűjtést?
Amikor elkezdtem szlalomozni minden versenyen 120-150-en indultunk aztán pár év alatt 25-30-ra csökkent a létszám, abbahagytam, most megint 100 feletti induló van. Itt dettó két év alatt vagy 25 top emberke eltűnt.
Velem van a baj? Abbahagyjam?  He
Naplózva

Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #5 Dátum: Március 01, 2014, 17:34:54 »

Érdekes, nekem meg az asetto tetszik egyre kevésbé, ma felmentem és káosz volt az AIval csatázni, és elég sok dolgot nagyon gagyinak érzek....
Naplózva

Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #6 Dátum: Március 02, 2014, 15:20:53 »

Ma jár le az accom és nem hosszabbítok  Vigyorog

Na ne máááár!  Sír     Vigyorog

Bár ha már nem élvezed akkor megértem. Azért remélem, hogy nem végleges..

Naplózva
Daniel Bodnar
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 686



« Válasz #7 Dátum: Március 02, 2014, 15:33:13 »

+1 nem mintha kárpótolhatnám Cipurt  Határozatlan
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #8 Dátum: Március 03, 2014, 23:46:17 »

köszi mindenkinek aki eljött a futamra, van még mit tanulni, de én élveztem mindkét futamot, Ozsváth Zolitól és Szabó Attilától elnézést az incidensek miatt.

A sárgazászlóról kellene írni valami összefoglalót mikor mi a teendő, képpel illusztrálva, nem tudom h valaki esetleg tudna keresni egy angol nyelvű leírást / youtube videót, biztos van valami összefoglaló h mi mit jelent, egyébként az oval szabályzatban kicsit részletesebben is le van írva a sárga zászlós rész, akinek nem tiszta mit kell csinálni, fussa át:
http://www.iracers.hu/oxxo-oval/szabalyzat/
Naplózva

Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #9 Dátum: Március 04, 2014, 00:40:17 »

Azért érződik az 1 hónap kihagyás (az utolsó őszi futamon mentem utoljára versenyt), kicsit nagyobb volt a nyomás a szokásosnál Mosolyog (nah meg amiatt, hogy egyesek éjjel-nappal nyomatják a GT3 practice-t, ugye Tomi?  Vigyorog )
Mindkét futam izgalmas volt, elég stresszes pálya ez. Mondjuk Zandvoort se lesz gyengébb  Menő
Naplózva
Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #10 Dátum: Március 04, 2014, 03:46:49 »

(nah meg amiatt, hogy egyesek éjjel-nappal nyomatják a GT3 practice-t, ugye Tomi?  Vigyorog )

nem is tudom, hogy miről beszélsz ez nem igaz, kérdezd csak meg Ozsváth Zolit!!  Vigyorog Vigyorog

Jó futam volt mind a kettő, legalább is én élveztem, elnézést, ha TS-en kicsit "izgatott"  Vigyorog volt a hangom, de péntek óta úgy eszem az algopyrint, mint a szotyit..

Le a kalappal az újoncok előtt is, emlékszem, hogy tavaly nyáron itt az első mekis versenyemen alig tudtam körbetalálni, örültem egy 24-es körnek is..  Vigyorog
Naplózva
Daniel Bodnar
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 686



« Válasz #11 Dátum: Március 04, 2014, 12:06:30 »

egy kis hátsó traktus is legyen:

első futam rajt, még a célvonalon sem mentünk át, amikor össze vissza ki lett forgatva valaki. Ez előfordul, főleg sok a sok új érkező és az izgalom végett. 2. futam rajtja már sokkal jobban sikerült, gratz mindenkinek.

Annyit szeretnék kérni és felhívni a figyelmét mindenkinek, akit érint, hogy ha már kiforgatták, megcsúszott és elvesztette az uralmát a kocsi felett, és vannak 5 mp-en belül (ezt remekül nyomon lehet követni a z F3 menüben), akkor próbálja meg a fék pedált használva mihamarabb állóra fékezni a technikát és megvárni, míg mindenki elhúz ,mellette biztonságos távra. Nagyon zavaró és igazságérzetemet romboló, ha valaki hagyja kigurulni a kocsiját keresztbe, hogy aztán jobb pozícióból folytathassa a száguldást. Persze mindenki száguldani akar és jobb pozíciókat elérni, de ezt ha lehet ne más számlájára tegye. Egy ilyen sprint futamnál (30perc) nagyon sokat számít ha ki kell menni a boxba sérült kocsival vagy towingot választani.

A 2 futam után mentem is egy gyors GT3 official futamot, utolsó (28) helyről top 10 be befurakodtam 4 kör alatt. Aki ismer tudja tőlem ez nagy szó akármilyen gyenge mezőnyben is Vigyorog
Természetesen egy szimpatikus úriember elkefélte a kigyorsítást falazott, megpördült, majd hagyta keresztbe gurulni RUFnya autóját, ezzel engem jól odanyomott a palánkhoz és még 3 utánunk jövő arcnak is jól leamortizálta a kocsiját, 14 mins repair a boxban....szóval plíz öreg megfáradt kapunyitási pánikrohamokkal teletüzdelt ember életét tessék nem megkeseríteni ilyen kényelmi funkciók rendszeres használatával! , köszi  Mosolyog

Különben sok kis harc volt hátul is, pl Ricsit kerülgettem vagy 5 alkalommal aztán újra meg újra eldobtam Mosolyog remélem nem volt zavaró Mosolyog

Jót vonatoztam Kövics Tomival is bár le-le szakított egy lekörözött pilóta (névre nem emléxem), aki be-be előzött és utána belassult. Az én viselkedési kódexemben ez illetlenség, de ez van. Soha nincs esélye visszakapni a körét, szóval körözzön szépen tovább nyugodtan az ember, ne akadályozza más, egymással versenyben lévő pilóták versenyét Sír persze ha annyival gyorsabb, akkor húzzon a fenébe...

Ja, azt jó lenne tisztázni még futam előtt, hogy mit számítanak az inc-ek, mert engem pl még hátrányosabb helyzetbe hoztak a futam utáni ökörködések a futam után kihirdetett szabályokkal Sír

Egyszerre elég, ha 1 hatalom (szerv) alkot visszamenőleges hatályú törvényeket szvsz  Vigyorog

kb ennyi fantasztikus élményem származott a szezonnyitó versenyről...




Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #12 Dátum: Március 04, 2014, 14:42:49 »

Ja, azt jó lenne tisztázni még futam előtt, hogy mit számítanak az inc-ek, mert engem pl még hátrányosabb helyzetbe hoztak a futam utáni ökörködések a futam után kihirdetett szabályokkal Sír

Egyszerre elég, ha 1 hatalom (szerv) alkot visszamenőleges hatályú törvényeket szvsz  Vigyorog

A szabály nem a futam után lett kihirdetve, ebből látszik h kb senki nem olvassa a kiírást, pedig nem 5 percet dolgoztam rajta.
Az incidenses pontlevonás már kb 1 hónapja ki van írva, csak láttam hogy elég sok lett az incidens, ezért annyit módosítottam rajta hogy a felét vonjuk le mindenkitől, mert az átlagincidens szerinti pontlevonás túlságosan sok pontot jelentene az első futam eredményeiből kiindulva.
Naplózva

Pataki Oliver
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


« Válasz #13 Dátum: Március 04, 2014, 15:23:29 »

Üdv Urak,

Megy a TS-em. Mosolyog

1 futamról nincs mit mondanom, de pár szösszenet.: Elba...tam a rajtot túlzottan az előttem lévő mögött parádéztam, így amikor zöldre váltott ő bealudt, én meg fenéken rúgtam, máris megtorpant a RUf és beragadtam mindenki ment is el mellettem, de azt nem értem hogy miért is kellett rám húznia a kormányt annak az MP4-nek aki jobbról került volna, tök egyenesen mentem, ami a lényeg nem jutottam át a rajtvonalon. Mosolyog  Kb. 4 perc szerviz és csupa stressz hogy kiérjek a Safety elé, de sikerült köszönöm a drukkolást. Beálltam a helyemre még időben és próbáltam felzárkózni, de csak András mögé sikerült, valahogy maga mögött tartott, igaz az utolsó körben egy lekörözött miatt majdnem baj lett a dombtetőn de sikerült megállnom mögötte.

2 futam: Elindultam, kiestek előlem, mentem előztem, mentem, utolértem, kiesett előlem, mentem, utolértem, kiesett előlem, beértem a célba. Mosolyog

Még mindig utálom ezt a pályát. Nekem még mindig jobb a kevesebb néha mint a több.
Naplózva
Bendegúz Pál Farkas
Road szervertag 2013
haladó fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



« Válasz #14 Dátum: Március 04, 2014, 15:59:59 »

Üdv.
Visszagondolva, valószínűleg nem kellett volna jobbról előznöm Olivert, de akkor ez tűnt a legjobb megoldásnak. Nem igazán húztam rád, de már így is lelógtam a pályáról(legalábbis úgy érzékeltem). Visszanéztem Oliver belsőkameráját, ott nekem azt mutatta, hogy elkezdtél jobbra húzódni picit, bár lehet hogy ez csak a netcode hibája... Akárhogy is, szerintem ettől a kis pöcctől nem kellett volna így elszállnia  a kocsinak... Mindenesetre bocsánat  Mosolyog
Naplózva
Pataki Oliver
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


« Válasz #15 Dátum: Március 04, 2014, 16:09:53 »

Üdv.
Visszagondolva, valószínűleg nem kellett volna jobbról előznöm Olivert, de akkor ez tűnt a legjobb megoldásnak. Nem igazán húztam rád, de már így is lelógtam a pályáról(legalábbis úgy érzékeltem). Visszanéztem Oliver belsőkameráját, ott nekem azt mutatta, hogy elkezdtél jobbra húzódni picit, bár lehet hogy ez csak a netcode hibája... Akárhogy is, szerintem ettől a kis pöcctől nem kellett volna így elszállnia  a kocsinak... Mindenesetre bocsánat  Mosolyog

Ugyan már ez nem probléma, semmi gond, néha előfordul, csak kicsit értetlenkedtem a betonfalba. Mosolyog
Naplózva
Attila Szabó
újonc fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Válasz #16 Dátum: Március 05, 2014, 18:59:22 »

Jó volt az első rajt,de törés volt így sárga zászló mögött utaztunk néhány kört.Már az elején sérültem aztán még1szer ezért a tempóm még rosszabb volt végig.mendegéltünk,de végül is meg lett a teljes táv.
2. rajt.Jól indult,de megint valami zűr lehetett,mert elsőként mentem az első kanyar után.Azuán Zima Peti jött nagyon,de megpöccintett ez nem jött jól és el is tudott így menni...Majd néhány kör után talán Papp Attila érkezett meg,de próbáltam egy kis helyet hagyni neki,hogy ne essünk ki,de ez nem volt elég sajna így kaptam egy seggest.Ez most kemény volt a kocsikának és nem tudtam folytatni a versenyt.esc aztán véletlenül piros gomb...bassszz neeeeee.Na mind1 nem jóra kattintottam ezért kiléptem.Nincs harag Ati persze,csak a vasárnapi vesszőfutásom után amit még nem dolgoztam fel ez mély seb volt.  :)De nyomom tovább,mert kell a jó eredmény is.Grat az elsőknek és mindenkinek aki ott volt a futamokon!
Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 678


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #17 Dátum: Március 05, 2014, 21:05:24 »

2. rajt.Jól indult,de megint valami zűr lehetett,mert elsőként mentem az első kanyar után.Azuán Zima Peti jött nagyon,de megpöccintett ez nem jött jól és el is tudott így menni...

Elnézést a pöccért erre nem is emlékeztem, vagyis Én másképp éltem meg ezt a szitut, ezért visszanéztem a 2. rajtot, bennem az maradt meg, hogy rajt után T1-ben külső ívről úgy vágtad be mintha egyedül lennél a pályán, ha nem három monitoron nézném már ott mentél volna a levesbe Kacsint Szerencsére Papp Ati is figyelt így nem lett bajom a hirtelen fékezésből. A második kőr T1-ben tényleg megpöccintettelek kicsit, de utána rögtön rám húztad, ha nem satuzom megint csak mentél volna a sóderbe Hááát Nem a pöcc miatt mentem el, hanem emiatt a védekezésed miatt lecsúsztál T2-ben  az ívről, ezt tudtam kihasználni. Végül is minden nézőpont kérdése Vigyorog Sorry, ha kicsit vehemensebb voltam, de a korábbi nem túl eredmény centrikus hozzá állásomat próbálom kicsit keményíteni.
Naplózva

Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #18 Dátum: Március 05, 2014, 21:16:01 »

...

Jól tartottad magad a 2. futamon, bár olvasztottam folyamatosan a hátrányt, azért kellett nyomjam ahogy csak tudtam Mosolyog
Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 678


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #19 Dátum: Március 05, 2014, 22:32:51 »

Jól tartottad magad a 2. futamon, bár olvasztottam folyamatosan a hátrányt, azért kellett nyomjam ahogy csak tudtam Mosolyog

ÁÁÁ... szokás szerint meginogtam a nagy lehetőség terhe alatt, három másodperc előnyöm lett mire sikerült megelőznöd PA Juniort, de mindig a tükröt meg a Standinget néztem a pálya helyett 2-3 hiba és a nyakamon voltál. Akkor meg rutintalan kezdőként azon kezdem agyalni, hogy csak el ne dobjam... és már csúszott is a segge, ennyi. Valahogy ezt a rinyálást, meg nézelődést kéne kiiktatnom és csak a pályára meg a vezetésre koncentrálni.  Dühös
« Utoljára szerkesztve: Március 05, 2014, 22:35:26 írta Zima Péter » Naplózva

Oldalak: [1] 2   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: