Magyar Iracing Liga fóruma
Július 21, 2019, 05:54:51 *

Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: iRacers.hu a hazai iRacing közösség központja.
3 hónapos ingyenes előfizetés továbbra is igényelhető.
Összetett kereső  
Oldalak: [1] 2   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: 2. Tavaszi bajnoki Sprint futam Zandvoort - Március 17.  (Megtekintve 10835 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Dátum: Március 12, 2014, 17:34:01 »



2014 Március 17.

Pálya: Zandvoort (Grand Prix)
Időjárás: iRacing szerverbeállítás szerint

Autó:
- RUF RT 12R Track
- McLaren MP4 12-C

17:30: Szabadedzés kezdete
20:30: Időmérő edzés (30 perc)
21:00: I. Verseny (30 perc) - repülő rajt
~21:40: II. Verseny (30 perc) - álló rajt, 2. host szerveren

Gyorsjavítások száma: végtelen
Kötelező kiállások száma: 0

Szerver jelszó: OXXO


Bárki jöhet a futamra

Újoncok mindenképp olvassák el a versenyszabályzatot, hogy a verseny alatt ne okozzon 1-2 szituáció meglepetést:
http://www.iracers.hu/oxxo-road/szabalyzat/

A héten hivatalos GT3 Challenge naptárban is Zandvoort van, lehet gyakorolni 0-24ben a versenyre!
« Utoljára szerkesztve: Március 14, 2014, 10:34:16 írta Attila Papp » Naplózva

Pataki Oliver
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


« Válasz #1 Dátum: Március 12, 2014, 18:48:21 »

+1 Sereghajtó jelentkezik  Bibííí
Naplózva
Daniel Bodnar
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 686



« Válasz #2 Dátum: Március 12, 2014, 20:10:02 »

+1 addig meglesz a 39 Vigyorog
Naplózva
János Földesi
újonc fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #3 Dátum: Március 13, 2014, 12:33:39 »

+1 addig meglesz a 39 Vigyorog

+1 Remelem leszunk megint annyian mint az elson!

Attila a kiirashoz oda tudod tenni a szabalyzat linket meg utolag? Multkor a sarga zaszlo miatt volt par keveredes es szerintem jol leirtad, hogy mik is pontosan a szabalyok erre vonatkozoan. Elso olvasatra sok informacio egyszerre, de szerintem minden inudlonak el kene olvasnia parszor.
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #4 Dátum: Március 13, 2014, 13:01:51 »

Oda tudom, csak azt nem tudom mire gondolsz, az oválos sárgazászlós részre a szabályzatban?:

http://www.iracers.hu/oxxo-oval/szabalyzat/

Lehet este írok külön erről egy összefoglaló cikket ha lesz időm.
Naplózva

János Földesi
újonc fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #5 Dátum: Március 13, 2014, 16:27:30 »

Oda tudom, csak azt nem tudom mire gondolsz, az oválos sárgazászlós részre a szabályzatban?:

http://www.iracers.hu/oxxo-oval/szabalyzat/

Lehet este írok külön erről egy összefoglaló cikket ha lesz időm.

En erre gondoltam itt nagyon reszletesen leirod mit hogyan kell http://www.iracers.hu/oxxo-road/szabalyzat/
Sarga zaszlo, SF-car es a tobbi. Auto javitas es a tobbi.A Laguna secas versenyen szerintem voltak paran akik siman elestek par helytol mert nem tudtak hirtelen, hogy tores-javitas utan vissza tudnak elozni.
Persze ezt ugy mondom, hogy eloszor nekem is furcsa volt, hogy elore kellett engedjek 1 embert aztan kettot megelozni. Szerintem aki bent maradt es nem kelett kimenni annak nagyon jo ami felul ir maga a jatek, hogy melyik kocsi mogott kell mardjon.
« Utoljára szerkesztve: Március 14, 2014, 10:33:04 írta Attila Papp » Naplózva
Zoltan Ozsvath
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


« Válasz #6 Dátum: Március 14, 2014, 09:59:50 »

Ujoncoknak mondanám ha nincs meg a B licens akkor is lehet practicen menni.
Ha sokan vannak ott lehet gyakorolni akár a verseny szitukat is,nehéz pálya van egy pár érdekes kanyar,de ha rá érez az ember nagyon élvezhető.
Most ugy sem lesz host server gyakorolni nagyon jó a practice.
Naplózva
Feszl Ernő - Woodyka
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 322


Mr. Orange


« Válasz #7 Dátum: Március 16, 2014, 23:10:15 »

Ez a verseny sajna nekem kimarad., mindenkinek sok sikert kívánok a futamon.

Naplózva

Már pedig itt rend lesz mondta a nagymama és berúgta a szart az ágy alá

www.sg.hu fórumon Marcinko
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 678


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #8 Dátum: Március 17, 2014, 09:04:24 »

Én se vagyok biztos benne, hogy indulok ma. Wágner Tomi G27-esével próbálkozom, de az előző heti Thrustmaster TX 458 után nagyon laggol ez a kormány. Ráadásul potméteres a fékem is, Nagyon gáz, elszoktam a hagyományos dolgoktól, és ha belegondolok abba, hogy van aki laptopról nyomja!???
Naplózva

János Földesi
újonc fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #9 Dátum: Március 17, 2014, 12:21:01 »

Fortelmesen keves idom volt felkeszulni. a Kormanyom random kikapcsolasa is elojon meg neha.
Ennek ellenere jovok este az utolsok nyugalmaval versenybe szallok. A verseny tapasztalatom nagyon keves, az eles helyzetek gyakorlasa most csak a cel.... szarul hangzik, de ez van.  Mosolyog

Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 678


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #10 Dátum: Március 17, 2014, 22:39:16 »

Mindkét Attilától elnézést, pedig jó verseny lett volna, megbüntetem magam, ma nem játszom többet. Remélem ez elég lesz.
Naplózva

Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #11 Dátum: Március 17, 2014, 23:17:05 »

Szerda óta nem szimeztem, és ma 20:20-ra értem haza, még összecsavaroztam 1-2 dolgot a cockpit-en és 20:30-ra már ment is az időmérő Vigyorog (na mondjuk sok kedvem nem volt 600 km vezetés után, de muszáj jönni Vigyorog )
Azért előjött a múlt heti gyakorlás, de nem olyan, mintha "frissen" lett volna. Ahhoz képest jó a 4. és 1. hely.  Meglepődött
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #12 Dátum: Március 17, 2014, 23:40:44 »

Én Balogh Istvántól és mégvalakitől szeretnék elnézést kérni, a T1-ben elég rövidet fékeztem, és kicsit feljebb csúsztam bejáraton, egyébként csodálkoztam is h mért forogtál meg előttem mert épphogy nekiértem az autónak, de teljesen az én hibám, el kellett volna tudni ott fordulni szűken.

Másik incidensem szintén első versenyen volt, a dombtetőnél a gyors jobbos fordító, én teljesen abban a hitben voltam h ott szélesen fog fordulni, és annyira meglepődtem hogy olyan szűkre vette azt a kanyart h lendületből legyalultam a pályáról....  Zavart

Peti nincs harag, én is túl sokszor qrom el a versenyeket, bennevan sajnos a hiba. (gondolom ott koccolni akartál a 3 wide-ért, csak túl erősre sikeredett Mosolyog )
Naplózva

Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #13 Dátum: Március 18, 2014, 04:11:22 »

Ez jó volt srácok! Ahhoz képest, hogy futam előtt még utolsó tuti húzásként úgy elcsavartam a set-et, hogy izzadtam végig rendesen nem is lett rossz. Voltunk megint szép számmal, ami örvendetes. Már csak egy-két régi arcot kellene visszacsábítani, mert ennek a mostani bajnokságnak valahogy nekem jobb a szájíze mint az előzőnek.

Olivér bocsi itt is... ekkora béna hibát... Vigyorog  Rámszólsz, hogy előzzek, még azt is mondod, hogy hol, erre én meg elfékezem a köv. kanyart és összemegyünk. Basszus!!!! Sérültünk kicsit mind a ketten, ráadásul te még pozíciókat is buktál. Valahogy hang nélkül is éreztem, hogy most valaki anyáz engem magamon kívül is!  Dühös Kacsint
Naplózva
Pataki Oliver
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


« Válasz #14 Dátum: Március 18, 2014, 18:18:36 »

Üdv Urak,

A tőlem telhető legtöbbet megtettem, körbe értem. Mosolyog Az időmérő olyan lett amilyen, mivel nem igen tudtam az időmben előre lépni már egy ideje, setupokat próbálgattam, nem sok sikerrel. Sajnos a futamok is így teltek, ami tuti, túl sok volt a felrakott szárny mindkét futamon.
Az első tűrhetőre sikerült, a másodikra setupot váltottam, de mindegy volt, mert az első két körben kaptam előlről, hátulról, jobbról (kicsit megviselt lett a gép), balról, valahol elindult egy lavina, és csak sodort hátra fele. Mosolyog Aztán vannak az amatőrök akik nem tudják hol kell fékezni. Mosolyog
És a végén az utolsó körben a sikán után eldobtam a vasat csalódottságomban nagyon nem akart menni a szekér, szerencsémre csak 1 ember ment el mellettem.

Élveztem mind két futamot, de most kicsit csalódottan hagytam el a pályát.

Majd legközelebb (Peti lehet még nem dobom fel a kormányt, majd szólok, megyek gyúrni). Mosolyog
Naplózva
Daniel Bodnar
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 686



« Válasz #15 Dátum: Március 18, 2014, 19:16:57 »

Nekem még az átlagos fosnál is szarabbra sikerült Sír
Első futam: egyből Jancsi megelőzőtt és T3- nál kicsit/nagyon korán fékezett, elrántottam, koccoltunk, de én a falban álltam meg, towing.
Sárga után 1 kör hátrányban voltam sokad magammal. Papp Atti körbe is intett minket, de sajnos volt aki nem olvasta el a szabályzatot újoncként, ki is kapcsolt minden kommunikációs csatornát, így ő nem ment körbe, így ott ragadtam mögötte. Sok jóra már nem is számítottam, jött is 1 vagy 2 kiforgás, grrrrrrrrr
 Második futam: Béka felene mögül 2 vel rajtoltam, megúsztam egy csúnya és értelmetlen rajtbalesetet, haladtunk rendben előre.
Ismét valahogy összejöttünk Attillával, aki nem olvasta a szabályzatod ( Vigyorog ) és ő valami miatt már körhátrányban volt (talán a rajtbaleset). Természetesen gyorsabb volt nálam(sokan vannak így sajnos). Én inkább küzdöttem volna pozícióért talán Bendegúzzal, de mondom hagy menjen a gyorsabb körhátrányos, van még idő, ne vegyem kedvét  Bibííí
Persze onnan folyamatosan feltartott és szépen leszakadtam a számomra érdekes részéről a sessionnek Sír
Miután egy kigyorsítás után a falban végezte ismét próbáltam utolérni Bendegúzt, elkoptam, eldobtam, szétvetett az ideg Dühös

Szóval megint becumiztam ezt a sárga zászlót...meg azt, hogy valaki aki körözött és esélytelen a pozíció váltásra feltart, így k szar szájízzel léptem ki.

Azért nem adom fel, legközelebb is jövök.

Naplózva
Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #16 Dátum: Március 19, 2014, 00:45:30 »

Renitens, szabályt nem olvasó, mindenkit feltartó Ati az én barátom és ezúton is üzeni, hogy elnézést, hogy ennyi mindenkinek el*úrta a versenyét. Őt is kiütötték, felborították stb. valamint folyamatosan szarakodik nála az internet és nincs kikapcsolva a chat, csak éppen kb 5mp-s lagjai voltak folyamatosan.
Olyankor se fék, se kormány. Ő azért másképp élt meg egy-két szitut pl Dani mondta, hogy mögötted néha gurulni kellett, mert annyira nem akart megzavarni, feltartani meg végképp nem akart, nem is értem, hogy hogyan sikerült neki. Nála otthon kisebb anyagi kár keletkezett a futamon, mivel annyira nyugodt volt, hogy széttaposta az egerét. Üzeni még minden károsultnak és óvni, feljelenteni stb. akarónak, hogy nem kell aggódni legközelebb majd akkor jön, ha megjavul a connection...

Üdv.

jah Dani és nem frusztrál a Feri, hanem inspirál...  de hát másképp működünk, előfordul ez néha   Kacsint
Naplózva
Zoltan Ozsvath
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


« Válasz #17 Dátum: Március 19, 2014, 08:50:47 »

vissza néztem az ismétléseket és hát hogy is mondjam khm
viszont egyik pilóta társam fölvetett egy szerintem is jó ötletet,
nem lehetne azt szabályba bele venni ,hogy ha valaki kiforgatja a másikat (szándékosan nem szándékosan az mindegy) azt be kell várnia ,kivéve akkor ha az teljesen össze törik
anno pl GT5 ben igy mentünk és ezt itt is lehetne alkalmazni
Naplózva
Daniel Bodnar
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 686



« Válasz #18 Dátum: Március 19, 2014, 09:01:11 »

isten ments, hogy bárkit bántsak, hiszen jóval gyorsabb pilótáról beszélünk, akit simán hagytam elmenni, hiszen én is láttam, hogy feltartom csak utána az én kis (lassú) világomban nem tudtam érvényesülni. Az zavart igazán, hogy saját korlátaimat is korlátozza valami vagy valaki az eddig nem volt mexokott Mosolyog

SZVSZ ha valaki körhátrányban van, akkor ne akadályozzon versenyben lévő kocsikat már csak az egymás iránti tisztelet végett is.

Személyeskedésbe meg aztán abszolút nem szeretnek belemenni főleg olyan emberekkel, akiket baromira nem ismerek.
Leírtam mi zavart ott hátul, ahol a madár se jár. És bénaságomon felül mi gátolt abban hogy jobb helyen végezzek...

Azt, meg hogy más védjen itt nekem barátját/uncsitesóját/szomszédját mindig is fura dolognak tartottam, mert az önkéntes ügyvédek nálam az önkéntes rendőrök szintjén állnak, azt meg inkább nem ecsetelem, hátha olvassa valaki, aki az Vigyorog
Azt, hogy valakinek műszaki okokból nem megy a futam nagyon sajnálom, velem is soxor előfordult.

Én így működök, bocsi.
Ha zavar szólj, de legfőképp az akit ez tényleg zavar. Amit TS-en hallottam, hogy Ő "csak beül és nyomja neki" az biztos nem túl közösség építő Mosolyog Vannak szabályok, amiket a T Bibííí versenybíróság/igazgatóság azért bogyóz ki, hogy mindenki elolvassa és betartsa. Jelen esetben a sárga zászlós mizéria simán bizonyította, hogy a " csak beül és nyomja neki" mivel jár. Egyébként aki nálam gyorsabb és aki nem (bár ez sajna kevesebb) mind nagy tiszteletnek örvend köreimben Vigyorog

Peace
Naplózva
Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #19 Dátum: Március 19, 2014, 09:22:41 »

jah Peace Dani, akkor ne szólogass be TS-en és lesz Peace ígérem.

Igen ez teljesen igaz, csak ő nem gamer fanatic, csak azért jött, mert előtte szóltam neki kicsivel, hogy jöjjön már és miután el tudott szabadulni a családtól beült versenyezni. Ezért kicsit én is felelősnek érzem magam én csak azért rendőrködöm itt, mert tudom, hogy még csak el sem fogja olvasni amit írtál és ezért nem is tudja megvédeni magát, meg velem talán jobban is jársz. Őt is kinyírták futamon és mégsem rinyál, mert volt épp elég baja a szar nettel. Ezen felül, nem kell gúnyoskodni, tudom, hogy az öreg úrvezetőknek kiváltságaik vannak, de én akkor sem kedvelem a szemedben hú de szupi, hátad mögött hú de buzi embereket.....  

bocsi, csak már kezdem felcseszni az agyam....

na tényleg peace és ha van még azt beszéljük meg privátba és ne itt nyilvánosban...


szerk.:

Zoli jó ötlet a fair play szerintem is, én szombatonként megyek egy mazdás kupában ahol minden versenynek van egy IRT bírója, aki a futam után az összes incidenst kiértékeli. Van egy szabálykönyv ami alapján pontozzák a szabálytalankodókat 1-2-3pont szabálytalanság mértékétől függően. Ha összeszedsz 5 pontot köv. futam stop and go... Eszméletlen tiszta versenyek vannak, mindenki figyel a másikra, vagy ha nem akkor annak van következménye. Ezzel kicsit talán jobban lehet kontrollálni a nemkívánatos szitukat. Bármi is lesz nekem minden jó én amúgy ált. vigyázok, de persze így is becsúsznak hibák, de pl a mazdás futam alatt végig ott van a kisagyamban, hogy óvatosan.. Vigyorog

Na last peace
« Utoljára szerkesztve: Március 19, 2014, 09:33:10 írta Szabó Tamás » Naplózva
Oldalak: [1] 2   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: