Magyar Iracing Liga fóruma
Szeptember 15, 2019, 15:06:36 *

Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: iRacers.hu a hazai iRacing közösség központja.
3 hónapos ingyenes előfizetés továbbra is igényelhető.
Összetett kereső  
Oldalak: 1 [2]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: 3. Tavaszi bajnoki Sprint futam Spa Francorchamps - Március 31.  (Megtekintve 10540 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Norbert Sass
Global Moderator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #20 Dátum: Március 31, 2014, 14:09:39 »

milyen mercid van? lemaradtam egy update-ről?

gondolom a mclarenre akartál utalni  Kacsint

McLaren Mercedes?
Naplózva

Sasy - #91
Peter Varga
újonc fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



« Válasz #21 Dátum: Március 31, 2014, 14:41:33 »

Jogos, valoban F1-es beidegzodes hogy ha mclaren akkor az mercedes is egyben. De ez mclaren pont mercedes free Mosolyog

Most a razokovekre meglepoen jol betudtam allitani a kocsit egyebkent, 2.18.1 -et tudtam eddig kihozni a dologbol, inkabb tenyleg a gyors kanyarokkal van a gond mert ha ott elindul a hatulja semmi nem allitja meg..
Naplózva
Feszl Ernő - Woodyka
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 326


Mr. Orange


« Válasz #22 Dátum: Március 31, 2014, 14:51:22 »

A 24 sokból, eddig lett 21.6. Talán mégsem reménytelen. Stabil körökkel jól is elsülhet a dolog. Már csak ne legyen meló este.

22.xxx időt összehoztam kb. 90 literrel a tankban és aztán tartósan 23 körül, de amikor versenyen a seggében vannak a kocsinak akkor a stressz és minden miatt néha csak 26.xxx már . Na ezen kéne valahogy változtatnom....
Naplózva

Már pedig itt rend lesz mondta a nagymama és berúgta a szart az ágy alá

www.sg.hu fórumon Marcinko
Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #23 Dátum: Március 31, 2014, 14:57:23 »

22.xxx időt összehoztam kb. 90 literrel a tankban és aztán tartósan 23 körül, de amikor versenyen a seggében vannak a kocsinak akkor a stressz és minden miatt néha csak 26.xxx már . Na ezen kéne valahogy változtatnom....

Versenyre azért ne 90L-rel gyere, csak fél órás lesz Mosolyog
Naplózva
Bendegúz Pál Farkas
Road szervertag 2013
haladó fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



« Válasz #24 Dátum: Március 31, 2014, 15:29:11 »

Én merész leszek, elég lesz nekem 50 l   Vigyorog De aztán legyen SC, mert különben benézem  Vigyorog
Naplózva
Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #25 Dátum: Március 31, 2014, 16:06:51 »

Én merész leszek, elég lesz nekem 50 l   Vigyorog De aztán legyen SC, mert különben benézem  Vigyorog

Ha a 70 perces futamra 145 liter kell a 30 percesre 50-el szerintem safety-vel is benézed. Szerintem ha már rizikózni akarsz gyere 60-al, de az is necces Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Feszl Ernő - Woodyka
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 326


Mr. Orange


« Válasz #26 Dátum: Április 01, 2014, 09:56:25 »

Versenyre azért ne 90L-rel gyere, csak fél órás lesz Mosolyog

Nem értettem, hogy practice-on  miért mindig eléd tévedtem ki ugy hogy abból szarul jöttél ki.......Most már tudom ezt az el nem olvasott üzenetet büntettem meg  Vigyorog
Naplózva

Már pedig itt rend lesz mondta a nagymama és berúgta a szart az ágy alá

www.sg.hu fórumon Marcinko
Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #27 Dátum: Április 01, 2014, 13:12:21 »

Nem értettem, hogy practice-on  miért mindig eléd tévedtem ki ugy hogy abból szarul jöttél ki.......Most már tudom ezt az el nem olvasott üzenetet büntettem meg  Vigyorog

Pedig segítő szándékú volt Mosolyog Amúgy nem volt semmi gáz, előfordul, meg hát practice-en nincs jelentősége.

A versenyről meg...hát nem volt rossz, de volt már jobb. Ákos ügyes volt, hogy ki tudta használni a hibám - utolsó előtti körben a buszmegállóban kicsit belerontottam és a 0,8 mp-es előnyöm 0,4 lett, amivel meg tudott előzni az utolsó kör hosszú egyenesében - ha kicsit előrébb gondolkozom, el kellett volna engednem az Eau Rouge előtt, hogy én menjek szélárnyékból, de ez már így lett.
2. versenyen meg megint összeakadtam Szabó Attilával, de most inkább én voltam a hunyó a múltkori esettel szemben. Bár teljesen azt hittem, hogy kiengedi jobbra mivel arra indult, számomra teljesen indokolatlan és érthetetlen, hogy miért húzza a belső ívre az Eau Rouge kijáratán, de nekem kellett volna jobban figyelni ez tény. Utána már nem is kellett 6-osba váltsak, úgy megigazította a fal a hátsó szárnyam Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 [2]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: