Magyar Iracing Liga fóruma
Szeptember 15, 2019, 15:42:49 *

Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: iRacers.hu a hazai iRacing közösség központja.
3 hónapos ingyenes előfizetés továbbra is igényelhető.
Összetett kereső  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: 4. Tavaszi bajnoki Sprint futam Philip Island - Április 14.  (Megtekintve 5385 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Dátum: Április 08, 2014, 22:20:36 »



2014 Április 14.

Pálya: Philip Island Circuit
Időjárás: iRacing szerverbeállítás szerint

Autó:
- RUF RT 12R Track
- McLaren MP4 12-C

17:30: Szabadedzés kezdete
20:30: Időmérő edzés (30 perc)
21:00: I. Verseny (30 perc) - repülő rajt
~21:40: II. Verseny (30 perc) - álló rajt, 2. host szerveren

Gyorsjavítások száma: végtelen
Kötelező kiállások száma: 0

Szerver jelszó: OXXO


Bárki jöhet a futamra

Újoncok mindenképp olvassák el a versenyszabályzatot, hogy a verseny alatt ne okozzon 1-2 szituáció meglepetést:
http://www.iracers.hu/oxxo-road/szabalyzat/

A héten hivatalos GT3 Challenge naptárban is Philip Island van, lehet gyakorolni 0-24ben a versenyre!

Naplózva

Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 681


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #1 Dátum: Április 12, 2014, 11:21:48 »

Kicsit elméláztam a futam WR időket nézve, hiába hagyta abba a Magyarok közül sok ufó, (sajnos) mégis mindig maradnak páran az első lapon. Ha visszajönne az összes UFO... na ébresztő Mosolyog
Naplózva

Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #2 Dátum: Április 12, 2014, 22:01:32 »

Estére szépítettünk rajta még kicsit Peti!  Kacsint

Első 5-ben három magyar tényleg nem rossz, de a 2 éllovas ezen a héten pihent...

Kár, hogy nem volt ez minden pályán így  Menő
Naplózva
Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #3 Dátum: Április 12, 2014, 22:16:42 »

Embertelen köridők, nem tudom hogy hozom be azt az 1 mp lemaradást, nagyon instabil vagyok pedig a setupom is jó..hétfőn a practicet végig kell nyomjam az biztos  Puszi
Naplózva
Rozsi Sándor
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #4 Dátum: Április 13, 2014, 20:32:35 »

A 11-es kanyar halál. A 12-es is vicces tud lenni, de kizárt, hogy ne forgassam meg a 11-esben, ha csak egyszer is (már annak is örülnék).
Naplózva
Feszl Ernő - Woodyka
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 326


Mr. Orange


« Válasz #5 Dátum: Április 14, 2014, 12:23:27 »

Sajna -1 fő .

Sok sikert mindenkinek mára
Naplózva

Már pedig itt rend lesz mondta a nagymama és berúgta a szart az ágy alá

www.sg.hu fórumon Marcinko
Norbert Sass
Global Moderator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #6 Dátum: Április 14, 2014, 21:21:35 »

hamarosan indul a 2. futam újra!
Naplózva

Sasy - #91
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 681


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #7 Dátum: Április 15, 2014, 07:40:59 »

Hűűű, ez nem volt gyenge, remélem valaki csinál róla összefoglalót. Vigyorog
Feri ezzel a simán nyernél, csak egy jó zene kell alá.
Naplózva

Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #8 Dátum: Április 15, 2014, 10:37:04 »

Hűűű, ez nem volt gyenge, remélem valaki csinál róla összefoglalót. Vigyorog
Feri ezzel a simán nyernél, csak egy jó zene kell alá.

Inkább oktatóvideót kéne csinálni, minden ellenpélda benne van  Meglepődött
Gondoltam, hogy ez lesz a dobott futamom, bár azt hittem a kis mezőny miatt, ami végülis egész nagy lett.

1. futamon a T1 baleset (szépen összeakadtunk, sajnos Ákos nem látott, hogy ott vagyok), utolsó hely, SC-t követő zöld után közvetlenül nyilván én vagyok az a szerencsétlen aki nekicsattan egy megintcsak T1 balesetben kicsúszó versenyzőnek...utána box, és még mindezek után is TOP10-es lehettem volna, ha nem nyírom a füvet fél percig, ez bosszant, mert a 2. futamon lehetett volna esélyem.
Ehelyett 2.futamon a 15. helyről feljöttem már a 4-5. helyre amikor 5 perccel a vége előtt egy T2 baleset áldozata csúszott vissza a pályára ami megintcsak engem talált meg de ekkor már a szemem se rebbent Vigyorog box, 12. hely. Kuka az egész este, kár volt rá az időt is pazarolni, amúgy is nekem nagyon nem összeálló kombó volt ez. Az incidensátlagomat viszont szépen felvitte  Szomorú

Azt hiszem mindenkinek tanulságos futam volt, nem sokan vannak, akik nem csináltak elkerülhető hibát, magam is beleértve. Szvsz nehéz a kocsival pontos féktávot venni, mivel a motorfék sokat számít, viszont a visszaváltás (nálam) túl véletlenszerűen sikerül, néha csak túl alacsony fordulatról, amikor már gyengébb a motorfék, ennyi pont elég, hogy pár méterrel elhibázza az ember az érintőt, és kiüssön valakit. T4-T5-ben ugyanonnan fékezve hol rámentem a rázókőre, hol lecsúsztam az ívről egy autónyi szélességgel, nem tudom ezzel mit lehetne kezdeni azon kívül hogy nonstop gyakorlok.
Remélem az update-ben lesz valami előrelépés, esetleg a Mekit kibalanszolnák és akkor elfelejteném ezt a fantasy rémálmot.
Naplózva
Pataki Oliver
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


« Válasz #9 Dátum: Április 15, 2014, 11:45:29 »

Üdv Urak,

Jobbra számítottam.

1. futam, úgy ahogy sikerült elfogadható volt a tempóm. Az elején az előttem 1-esben megcsúszó a kettesre is szélesen érkezett ezzel kicsit lekergettet a poros ívre amiről le is csúsztam a kettesben a fűre, ez nem esett jól, de hát ez van. Utána mentem ahogy tudtam.

2. futam, mindig mindent megúszva sikerült az elejében maradni, majd restart.

2. restart futam, annyit magyaráztuk, hogy óvatosan hogy ezt túl is teljesítettem, és estem hátra fele, majd egy hiba a vége felé  csatt és iránya box. Kijövet után baleset előttem, lekoccoltam a csapatot, ezzel vég is lett, hiába toltan nagyon nem akart menni a szekér. Beértem ez a lényeg.

Ezt nem élveztem őszintén visszagondolva. Szomorú
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #10 Dátum: Április 15, 2014, 12:15:01 »

Este írok majd egy összefoglalót, és kikeresem a videón is h honnantól nézzetek meg pár dolgot.

Szerintem nincs nagy baj, egy gond van csak, a rajtot kell gyakorolni.

Replayt szívesen fogadnék valakitől ha van, mindhárom futam rajtjáról, újrarajtjáról
Naplózva

János Ipolyi
Oval szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


« Válasz #11 Dátum: Április 15, 2014, 15:07:59 »

Én ugyan nem versenyeztem, csak néztem de szerintem az is okoz gondot, hogy a gyorsabb autó amint utoléri az előtte haladót azonnal meg is akarja előzni ahelyett, hogy kivárna egy-két kanyart a megfelelő és biztonságos lehetőségig. Türelem a hosszú élet ritka. Mosolyog
ui: Tisztelet a kivételnek.
Naplózva
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: