Magyar Iracing Liga fóruma
Július 21, 2019, 05:19:09 *

Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: iRacers.hu a hazai iRacing közösség központja.
3 hónapos ingyenes előfizetés továbbra is igényelhető.
Összetett kereső  
Oldalak: 1 [2] 3 4   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: 5. Tavaszi bajnoki Sprint futam Brands Hatch GP - Április 28.  (Megtekintve 22300 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #20 Dátum: Április 26, 2014, 15:37:14 »

este sajnos nem tudok jönni, csak későn érek haza, de host lesz, 7től indítok egy 4órás practice-t, lehet 11kor már leszek, ha van rá igény, megtoldhatjuk még 2 órával Mosolyog

gyakoroljátok a rajtolást, a side-by-side csatákat hogy hétfőn ne a pacecar vezesse megint a legtöbb kört, setupolni, pályát begyakorolni lehet offline módban is teszteléssel.

állórajtot mindenki próbálja ki a célegyenesben, mert a pálya dőlése miatt óvatosan kell elrajtolni, könnyen megforoghat az autó - ezirányú tapasztalatokról kérdezzétek Ludvig Gabit Menő
Naplózva

Feszl Ernő - Woodyka
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 322


Mr. Orange


« Válasz #21 Dátum: Április 28, 2014, 13:32:25 »

-1 naná hogy most halt be a gép   Menő sok sikert mindenkinek
Naplózva

Már pedig itt rend lesz mondta a nagymama és berúgta a szart az ágy alá

www.sg.hu fórumon Marcinko
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #22 Dátum: Április 28, 2014, 14:47:17 »

reméljük lesz este futam, egyelőre nem jön be az oldal, én csak fél6kor érek fel, most nem tudom előre behostolni, lehet kicsit csúszni fog a kezdés.
Naplózva

Norbert Sass
Global Moderator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #23 Dátum: Április 28, 2014, 15:58:25 »

már megy, GT3-ba nincs változás
Naplózva

Sasy - #91
Zoltan Ozsvath
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


« Válasz #24 Dátum: Április 28, 2014, 16:36:07 »

indítottam egy szervert
jelszó: oxxo
Naplózva
Bendegúz Pál Farkas
Road szervertag 2013
haladó fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



« Válasz #25 Dátum: Április 28, 2014, 16:37:40 »

indítottam egy szervert
jelszó: oxxo

Köszönet  Vigyorog
Naplózva
Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #26 Dátum: Április 28, 2014, 20:32:52 »

1. futam: ez egy vicc.....  

komolyan legyen valami limit, iRating vagy valami, mert inkább el sem jövök, vagy egyszerűbb, ha megrendelem a next car game-t...

2. futam: na már csak 1-szer löktek ki, ez is valami...  Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: Április 28, 2014, 21:52:07 írta Szabó Tamás » Naplózva
balazs_penzes
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 613



« Válasz #27 Dátum: Április 28, 2014, 22:08:31 »

Igy még nem raktak ki dobogós helyről 4 év alatt iracers futamon Vigyorog

El se vettem a gázt, mert nem gondoltam hogy a kicsúszott lekörözött versenyzőtárs egyszerűen fogja magát és kereszbe állva a pályán kijön elém Vigyorog

Még jó hogy nem vagyok pontgyűjtögető pozícióban, mert szétb*szna az ideg.

Nem ártana óvatosabban viselkedfni a pályán, annyi tiszteletet megadni hogy a másik munkáját amit beleöl a
versenyzésbe, nem b*sszuk el ilyen hülyeségekkel.
Naplózva
Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #28 Dátum: Április 28, 2014, 22:46:49 »

Kemény futamok voltak, 1. versenyen nem volt belekalkulálva a kontakt, ott pár helyezéssel jobb benne lehetett volna.
2. verseny pole-ból, hát megizzasztanak a BMW-k, de izgalmas Mosolyog

Daytona-ra kíváncsi leszek, milyenek lesznek az erőviszonyok.

szerk: lol most nézem vissza a twitch-es közvetítést, a BMW törhetetlen úgy látom Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: Április 29, 2014, 08:12:16 írta Asztalos Feri » Naplózva
Pataki Oliver
Road szervertag 2013
aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


« Válasz #29 Dátum: Április 29, 2014, 07:47:46 »

Üdv Urak,

Szerintem meg kutyamód nem ezen múlik ki hogy vezet, akkor én most ne induljak? :

http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=76141 //szerkesztettem hogy ne mindenkinek a saját profilját hozza be Mosolyog //

Szóljatok és megteszem.

Más: Nézzük a tegnai katasztrófát. Mosolyog
Quali: úgy ahogy sikerült 10. hely már-már szokásos. Sokkal több nem volt bennem, se a setupban.
Race 1.: Óvatosan közlekedve, és a mezőny együttlétéből kifolyólag megint hátrébb kerültem, ahogy le kell keveredni az ideális ívről tuti jönnek a többiek is a résbe. Próbáltam felzárkózni, de jött Endre Úr, és nem is értem miből gondolta, hogy nem vagyok ott a belső íven mikor addig is ott voltam mellette. Lassabbra veszem a célegyenesre fordítót, hogy maradjon helye kívül, ne sodródjak át a bal oldalra, erre belém fordul és telibe veri a kocsi hátulját. Irány a box javítás, de mivel beestem oda pöcctől, még meg is büntet, na itt nyomta ESC-t.
Race 2: Utolsó helyről felzárkózás, ami ment is még nem kaptam a pályára tempósan visszajövő, ezért megcsúszó, éppen ezért belefékezőtől egy karcolást ami lerongyolta az autót. (ezt tegnap visszanéztük, de furcsa hogy azzal volt mindenki elfoglalva hogy Ő hogy elrepült, pedig szerintem ha elvette volna a gázt és nem akar elém visszajönni a pályára akkor nincs az egész.)
Beértem a célba. Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: Április 29, 2014, 09:48:43 írta Attila Papp » Naplózva
Peter Varga
újonc fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



« Válasz #30 Dátum: Április 29, 2014, 09:11:48 »

Kemeny volt az tuti.

Race1: 5 helyen nyomtat, aztan jott a nagy crash elottem, meg idoben elkaptam a kormanyt, es ami meg nagyobb mak hogy fal elott sikerult megfognom az autot, visszaevickelve a palyara 3dik helyen talaltam magam 3-4mp elonyel a mogottem levohozo kepest, aztan szepen beosztottam a vegeig, csak annyira nyomtam amennyire muszaj volt.

Race2: Rajtnal megtartottam a 8dik helyet utana viszont 3szep elozessel sikerult mar 5diknel lenni, utana vki kiesett es mar 4dik voltam amikor Akos kollega olyan helyen probalt elozni ahol nem lehet , aminek az eredmenye az lett hogy kiutot a palyarol es vesztettem 2 poziciot. Ezutan kicsit meregbol elkezdtem nyomni neki (21.3), sikerult is utolerni az elottem levo 2ost, es utana Gabi mogott autoztam a vegeig, nagyon szoros csata volt, elveztem, de csak nem akart hibazni hogy elozzek Mosolyog.
Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 678


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #31 Dátum: Április 29, 2014, 09:31:03 »

Tetszenének  a versenyeink ha nem szarnám el mindig valaki versenyét. Lehet csak bebeszélem, de nem érzem a monitoron a távolságokat, ha fél másodpercen belülre kerülök valaki mögött, tuti benézem a féktávot. Tegnapi versenyen Tamáson kívül még legalább három emberkét meglöktem, és legalább ennyiszer rántottam el és mentem füvet nyírni. Praktiszon simán megyek tíz húsz kört hiba nélkül, aztán kvalon már kezdődnek a bajok, és versenyre olyan leszek mint Kapócs Zsóka. Most a Riftben reménykedem, hogy azzal megoldódna ez a gondom, de ha az sem segít akkor be kell végre látnom, velem van a baj.
Tegnapi bénázásomra van mentségem, csapattárs Bodnár Daninak hála, újra hasznos tagja leszek a társadalomnak, lesz munkahelyem:)  
Nagy a családban a bódottság, ezt megünneplendő, (antialkoholistákként) elfogadtuk a Sógornőm saját főzésű tojáslikőrjét, amit eper darabokkal megszórt vanília fagyira öntött a drágám, kval előtt jóízűen elfogyasztottuk, a többit láttátok Hááát
 
Naplózva

Endre Papp
haladó fórumozó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Válasz #32 Dátum: Április 29, 2014, 09:50:25 »

Üdv Urak,

Szerintem meg kutyamód nem ezen múlik ki hogy vezet, akkor én most ne induljak? :

http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do

Szóljatok és megteszem.

Más: Nézzük a tegnai katasztrófát. Mosolyog
Quali: úgy ahogy sikerült 10. hely már-már szokásos. Sokkal több nem volt bennem, se a setupban.
Race 1.: Óvatosan közlekedve, és a mezőny együttlétéből kifolyólag megint hátrébb kerültem, ahogy le kell keveredni az ideális ívről tuti jönnek a többiek is a résbe. Próbáltam felzárkózni, de jött Endre Úr, és nem is értem miből gondolta, hogy nem vagyok ott a belső íven mikor addig is ott voltam mellette. Lassabbra veszem a célegyenesre fordítót, hogy maradjon helye kívül, ne sodródjak át a bal oldalra, erre belém fordul és telibe veri a kocsi hátulját. Irány a box javítás, de mivel beestem oda pöcctől, még meg is büntet, na itt nyomta ESC-t.
Race 2: Utolsó helyről felzárkózás, ami ment is még nem kaptam a pályára tempósan visszajövő, ezért megcsúszó, éppen ezért belefékezőtől egy karcolást ami lerongyolta az autót. (ezt tegnap visszanéztük, de furcsa hogy azzal volt mindenki elfoglalva hogy Ő hogy elrepült, pedig szerintem ha elvette volna a gázt és nem akar elém visszajönni a pályára akkor nincs az egész.)
Beértem a célba. Mosolyog


Valóban rád fordultam elnézést érte,bocs. Sír
Igazából arra számítottam hogy ott el veszed ,(mivel lassabb voltál,már előtte is),a belső ívről azzal a sebességgel szerintem bajosan fordultál volna el.....
No de igazából akkor is az én hibám hogy megpöccentettelek. Sír
De ha már ennyire átmentünk ki-kit hogyan.
Akkor az ötödik körben Szabó Tamás-Rozsi Sándor pengeváltása is meg ér egy misét,főleg hogy több ember versenyét tették tönkre azzal hogy még a pályán kívül is csatáztak ,majd keresztbe berongyolva a pályára törtek zúztak.
Igazából a véleményem szerint (igaz nem sokat nyom a latba),ha azt akarjátok hogy ne az legyen ami tegnap,akkor meg kellene szüntetni a korlátlan javítást,de igazából ez is kevés lenne.
Inkább be kellene vezetni a 17 limitet (ahogy az official versenyeken)és akkor biztos jobban figyelne mindenki,mert így nincs vissza tartó erő .
Lehet kevesebben lennétek de ,színvonalasabb lenne.
Igazából mindenkitől elnézést kérek akinek ilyen olyan módom elcsesztem a versenyét,nem volt szándékos.
A zárt kasznis kocsival eddig nem toltam ,még meg kell szoknom.
De ígérem többet nem okozok fejfájást nektek. Kacsint
Üdv.
További jó versenyeket.
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #33 Dátum: Április 29, 2014, 09:50:58 »

Üdv Urak,

Szerintem meg kutyamód nem ezen múlik ki hogy vezet, akkor én most ne induljak? :

http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=76141 //szerkesztettem hogy ne mindenkinek a saját profilját hozza be Mosolyog //

Szóljatok és megteszem.


Nem fogjuk iRatinghez kötni az indulás jogát, ebben mindenki biztos lehet, nem lehet az alacsony iRatinggel összekötni azt hogy ki milyen biztonságosan vezet.
Naplózva

Zoltan Ozsvath
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


« Válasz #34 Dátum: Április 29, 2014, 09:53:40 »

Én azért meg szavaznám a 2 es engine mapot a béjemvének. Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #35 Dátum: Április 29, 2014, 10:20:19 »

Én azért meg szavaznám a 2 es engine mapot a béjemvének. Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Vagy kivenni az iRacing-féle Balance of Performance megoldást. Az a +30 kiló nagyon hiányzott tegnap róluk Vigyorog
Naplózva
Zoltan Ozsvath
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


« Válasz #36 Dátum: Április 29, 2014, 10:47:51 »

Vagy kivenni az iRacing-féle Balance of Performance megoldást. Az a +30 kiló nagyon hiányzott tegnap róluk Vigyorog
súlyt nem mertem írni mert azzal váltzna az irányíthatósága.
de egy fene legyen 30kg Vigyorog

kieg:azért ez elég faszság iR től hogy könnyíti az autót,értem én hogy el akarják adni de akkor is ,hol van az hogy szinesebb legyen a mezőny,mundjuk valószínű ők ezt pont leszarják
ha jól emlékszem RUF nál ugyan ezt eljátszották,könyebb volt amikor ki adták
« Utoljára szerkesztve: Április 29, 2014, 10:56:06 írta Zoltan Ozsvath » Naplózva
Bendegúz Pál Farkas
Road szervertag 2013
haladó fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



« Válasz #37 Dátum: Április 29, 2014, 15:01:05 »

Esetleg nem akarunk egy WTCC-hez hasonló súlyozási rendszert? Így az előző x futam alapján minden futamra meg lenne határozva hogy hány kilót kap a BMW, McLaren, RUF. A max lenne mondjuk 40 Kg.
Naplózva
Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #38 Dátum: Április 29, 2014, 17:58:15 »

Esetleg nem akarunk egy WTCC-hez hasonló súlyozási rendszert? Így az előző x futam alapján minden futamra meg lenne határozva hogy hány kilót kap a BMW, McLaren, RUF. A max lenne mondjuk 40 Kg.

És ki fogja besúlyozni? Még rendes setup sincs egyes autókhoz, anélkül meg nehéz (plusz ha valaki egész életében Caddy-zet meg Corvette-ezett, neki nyilván az orrmotoros BMW sokkal jobban fekszik majd). Baseline setuppal hasonlóan megy a 3 autó, erre a fixed set is megoldás lenne, azzal kevesebb meló van Mosolyog Ráadásul nem is a tempóval van a baj, hanem hogy mennyire precízen kell menni az egyikkel, hogy ugyanolyan gyors legyél. De a valóságban sem ugyanolyanok az autók, az újabbak általában gyorsabbak/kezesebbek picit, akinek pénze van, megveszi az új modellt. Így van ez itt is, a lehetőség mindenkinek adott Mosolyog
Én olyanra gondoltam, hogy ha már a versenyzőket nem lehet külön súllyal büntetni, akkor lehetne olyat, hogy az első 3-nak Meki+40kg, második 3-nak RUF (vagy Meki)+20kg, a többiek BMW (vagy amivel akarnak) súly nélkül Vigyorog
Naplózva
Bendegúz Pál Farkas
Road szervertag 2013
haladó fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



« Válasz #39 Dátum: Április 29, 2014, 18:51:48 »

És ki fogja besúlyozni? Még rendes setup sincs egyes autókhoz, anélkül meg nehéz (plusz ha valaki egész életében Caddy-zet meg Corvette-ezett, neki nyilván az orrmotoros BMW sokkal jobban fekszik majd). Baseline setuppal hasonlóan megy a 3 autó, erre a fixed set is megoldás lenne, azzal kevesebb meló van Mosolyog Ráadásul nem is a tempóval van a baj, hanem hogy mennyire precízen kell menni az egyikkel, hogy ugyanolyan gyors legyél. De a valóságban sem ugyanolyanok az autók, az újabbak általában gyorsabbak/kezesebbek picit, akinek pénze van, megveszi az új modellt. Így van ez itt is, a lehetőség mindenkinek adott Mosolyog
Én olyanra gondoltam, hogy ha már a versenyzőket nem lehet külön súllyal büntetni, akkor lehetne olyat, hogy az első 3-nak Meki+40kg, második 3-nak RUF (vagy Meki)+20kg, a többiek BMW (vagy amivel akarnak) súly nélkül Vigyorog

Sztem megoldható lenne. Mind 3 márkából az első 2 helyezettet "tesszük egymás mellé", pl ha ez a sorrend:
1.:bmw
2.:bmw
3.:bmw
4.:ruf
5.:bmw
6.:mclaren
7.:ruf
8.:mclaren
stb
Akkor a legjobb 2 helyezettet egymás mellé rakva a sorrend :
1.:bmw - 6 súlypont
2.:bmw - 5 súlypont
3.:ruf - 4 súlypont
4.:mclaren - 3 súlypont
5.:ruf - 2 súlypont
6.:mclaren - 1 súlypont

Össze adjuk a súlypontokat, majd megszorozzuk 5-el, így megkapjuk a következő futamon hozzá adandó súlyokat, a példa szerint:
bmw=11 súlypont = 55 Kg
ruf=6 súlypont = 30 Kg
mclaren=4 súlypont = 20 Kg

Persze ez csak egy ötlet, meg lehet is még rajta finomítani, mondjuk ha az első 6-ban nincs az adott márka, akk. kap -10 Kg-t.
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: