Magyar Iracing Liga fóruma
Szeptember 15, 2019, 15:49:18 *

Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: iRacers.hu a hazai iRacing közösség központja.
3 hónapos ingyenes előfizetés továbbra is igényelhető.
Összetett kereső  
Oldalak: 1 2 [3] 4   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: 5. Tavaszi bajnoki Sprint futam Brands Hatch GP - Április 28.  (Megtekintve 23040 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Zoltan Ozsvath
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


« Válasz #40 Dátum: Április 29, 2014, 19:15:12 »

Sztem megoldható lenne. Mind 3 márkából az első 2 helyezettet "tesszük egymás mellé", pl ha ez a sorrend:
1.:bmw
2.:bmw
3.:bmw
4.:ruf
5.:bmw
6.:mclaren
7.:ruf
8.:mclaren
stb
Akkor a legjobb 2 helyezettet egymás mellé rakva a sorrend :
1.:bmw - 6 súlypont
2.:bmw - 5 súlypont
3.:ruf - 4 súlypont
4.:mclaren - 3 súlypont
5.:ruf - 2 súlypont
6.:mclaren - 1 súlypont

Össze adjuk a súlypontokat, majd megszorozzuk 5-el, így megkapjuk a következő futamon hozzá adandó súlyokat, a példa szerint:
bmw=11 súlypont = 55 Kg
ruf=6 súlypont = 30 Kg
mclaren=4 súlypont = 20 Kg

Persze ez csak egy ötlet, meg lehet is még rajta finomítani, mondjuk ha az első 6-ban nincs az adott márka, akk. kap -10 Kg-t.

Én támogatom sajna a meki sokkal lassabb.
Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 681


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #41 Dátum: Április 29, 2014, 19:58:53 »

Ne haragudjatok urak, de nekem ez a súly meg ilyen olyan büntetési okoskodások mindig kiverik a biztit. Az egy autós kupa nem jó, mert pont az a márka szar, a sok márkásnál meg állandóan rinyál valaki, hogy az gyorsabb az könnyebb az jobban fordul annak más a színe...
Szerintem úgy kéne kisúlyozni az összes autót, hogy mindenki tizedre ugyan azt az időt fussa. Hajráf!
Naplózva

Peter Varga
újonc fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



« Válasz #42 Dátum: Április 29, 2014, 20:59:34 »

Nekem most ebben az a bosszanto hogy miert nem korabban talaltatok ki? egyertelmu volt hogy eddig a RUF joval gyorsabb volt a mclarennel, megis hagytatok a dolgot, volt kemeny 1-2 mclaren, nem is akartatok tenni erte hogy tobben jojjenek vele. Most hogy van a RUF-nak ellenfele, es nem mindenki vette meg, jojjenek a sulyok? igy menet kozben.. 

szerintem nem fair.
Naplózva
Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #43 Dátum: Április 29, 2014, 21:55:04 »

Igazából 1 ember hozta fel, csak elkezdtünk róla beszélni. Mosolyog A versenyzőnkénti balansz lenne az igazi, de azt nem lehet. Nekem megfelel a jelenlegi helyzet is, ha rajtam múlna, annyit változtatnánk, hogy ne cserélgessük a kocsikat - ezt sokan szeretnék a hivatalos fórumokon is, nem véletlenül.
Egyébként eddig sem a tempókülönbség volt a baj a RUF és McLaren között (Tapani 3. lett az MP4-gyel összetettben), sőt van olyan pálya, ahol a Mekijé a WR idő, a nehézséget a hibára/precizitásra való érzékenysége jelentette és jelenti most is.

szerk: szezon közben amúgy nem szokás módosítani, inkább őszre lenne ez érdekes, de addig még lesz egy S3 update is ki tudja mivel.
« Utoljára szerkesztve: Április 29, 2014, 22:32:26 írta Asztalos Feri » Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #44 Dátum: Április 29, 2014, 23:01:25 »

driver swappel! Mosolyog

persze, én sem úgy gondoltam h elkezdjük most súlyozgatni, jó a koncepció, őszre átbeszéljük majd.
Naplózva

Zoltan Ozsvath
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


« Válasz #45 Dátum: Április 30, 2014, 07:11:42 »

Akkor rinyálok még egy kicsit.
A szezon közbeni modosításról csak annyit,hogy be sem kellet volna venni a bmw t amig normálisan le nincs tesztelve.
Tudjuk hogy gyorsabb,sajna erre nem gondolt senki hogy ennyivel.Min 6-7 tized ez tény.
Például van olyan aki nem akarja meg venni mert nem akar már iR re költeni ,vagy csak mert nem tetszik neki az akkor cumizik nem kicsit.
Miért ne lehetne közben súlyozni ?Mindíg a valósághoz hasonlítgatjuk akkor ez is miért ne lehetne real citrom is kap 60 kilót ringre szezon közben mert gyorsabb Vigyorog
Előző szezonban más volt a helyzet mert a mekivel lehetett gyorsan menni csak sokkal több gyakorlás kellet hozzá mert nem volt ilyen kezes.Peti bebizonyítottad hogy gyors a meki csak meg kell tanulni vezetni.Én is mekivel mentem volna csak állandóan eldobtam,így nem is erőltettem.
És nem utolsó sorban jobb lenne egy színesebb mezőny.
« Utoljára szerkesztve: Április 30, 2014, 07:16:05 írta Zoltan Ozsvath » Naplózva
Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #46 Dátum: Április 30, 2014, 07:54:32 »


Akkor az ötödik körben Szabó Tamás-Rozsi Sándor pengeváltása is meg ér egy misét,főleg hogy több ember versenyét tették tönkre azzal hogy még a pályán kívül is csatáztak ,majd keresztbe berongyolva a pályára törtek zúztak.


Endre te néztél replay-t? vagy csak úgy írogatsz megérzésből???  Pályán kívül is csatáztak??  Ne viccelj már Sanyi miután összementünk úgy tolt vissza a pályára, hogy nem tudtam tenni semmit. Gondolom nem szándékosan elnézést is kért, de most írogassam le, hogy ki hogyan hova tett ki a két futam alatt?? Előtte még volt 20 pont előnyöm, most harmadik vagyok. Szerintem kicsit több respect és egy kicsit több gondolkodás, előrelátás a pilótatársaktól nagyon sok kétes helyzetet megoldana...
« Utoljára szerkesztve: Április 30, 2014, 08:18:14 írta Szabó Tamás » Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 681


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #47 Dátum: Április 30, 2014, 08:29:44 »

Hol az a 7 tized?

http://youtu.be/UeNM7mizUE4
Naplózva

Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #48 Dátum: Április 30, 2014, 08:34:23 »

Peti ne viccelj már...

28-as köröket nem lehet összehasonlítani, mert maradt még benne 2 másodperc.  A TESCO-ig betartva a sebességhatárt én is ugyanolyan gyors vagyok a Focus-ommal mint egy Ferrari! Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 681


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #49 Dátum: Április 30, 2014, 08:41:18 »

Tomi remélem elolvastad a megjegyzést is a videónál: baseline setup 60 liter és nem gyakorolta szét csak ment egyet. De nem is tartom mérvadónak ezt a Dave Gelink nevű ismeretlen Rookie fiút:)
Naplózva

Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #50 Dátum: Április 30, 2014, 09:07:37 »

Peti,

futamon azért nem baseline-al megyünk, gyakorlunk is, de gondolom Ferivel annyira gyengék vagyunk B.H.-n hogy bármivel csak a középmezőny lett volna kval-on elérhető. Viszont ha kicsit utána olvasol a fórumokon akkor ez nem csak egyedi vélemény. Biztos pályafüggő is, de ezt te sem gondolhatod komolyan, hogy a 3 autó most teljesen egyforma...

Na mind1 kár ezen töprengeni, a lehetőség mindenkinek adott, hogy megvegye a Bömbit, sírni ez miatt engem biztos nem fogsz hallani...

jah és Nagyon Boldog Névnapot Kívánok Neked!!!  "persze ha ma ünnepled"   Vigyorog
Naplózva
Asztalos Feri
Global Moderator
nagyon aktív fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 486


« Válasz #51 Dátum: Április 30, 2014, 09:15:49 »

Ha majd elkezdenek a setupok gyártódni a BMW-hez, akkor lesz érdekes a dolog, hogy mennyit tudnak még gyorsulni. Az élmezőny többi tagjával az eddigi közel azonos tempót feltételezve most kb. 3 tized lemaradás volt a BMW-vel szemben, ami kamatoztatja a jó aero csomagját a gyors kanyarú pályákon, így ez nem is csoda. Fórumon olvastam, hogy (valaki szerint) Montreal-ban fél mp-et kap a BMW a többiektől, szóval talán nem lefutott a meccs. Watkins-on lesz még masszív előnye a BMW-nek, ha ránézek a versenynaptárra, a többit majd meglátjuk. Megvenni akkor se fogom, ha kört kapok tőlük Vigyorog
Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 681


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #52 Dátum: Április 30, 2014, 09:53:08 »

Köszi Júni 29.-én lesz aktuális.  Kacsint
Ebből is látszik nem gyakoroltál eleget, ha hivatalos szerveren is ment volna Brend, akkor legalább egy másodperccel jobb időt futottál volna, ha nem kettővel, de akkor hogy löklek ki? Volt még abban bőven Porcéval is. Kipróbáltam én is mindegyiket, de nem a gyorsaság miatt döntöttem a Bmw mellet. Mekit két körönként, Porcét 3-4 körönként eldobtam, Bmw kigyorsításon gáz, de sokkal, élvezetesebb vezetni. 1.27-ről indultam, lementem 1.24-re nem értettem Ti hogy mentek 1.21-et aztán kiderült más időjárás, úgy már 1.23 hétfőre már tudtam 1.21,2-tőt is, ha még lett volna pár nap akár 1.20 is benne lehetett volna:) De ha ennyire egált akartok akkor nézzük meg kinek van a legkevesebb ideje gyakorolni, és mindenki csak annyit készülhessen, és ezen kívül ne is szimulátorozzon. az az 1-2 másodperc csak ráfordított idő függvénye, szerintem mind a hárommal tudnám kb ugyan azt az időt csak Mekivel 10x annyit kéne mennem. Kár ezen lovagolni, legyen egy autós bajnokság, de bárhogy kevernénk akkor is ugyan azok lennének elől.
Naplózva

Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #53 Dátum: Április 30, 2014, 09:57:01 »

Peti, azért is írom, hogy meddő a vita, de gondolom az egált akartokot nem nekem és Ferinek szántad, mert szerintem pont mi vagyunk azok akik ezt nem tették szóvá...   Kacsint

Ezt, hogy meg aki official-on indul annak előnye van szerintem hagyjuk. Akkor hagyjam, hagyjuk abba az iracing-et mert a magyar bajnokság is ott megy, vagy váltsunk ezért kategóriát??  Ha meg annyira egált akarunk akkor legyen egy autó és fixed set. Akkor nincs mentség, bár gondolom akkor is lenne. Nekem tényleg mindegy, hogy mivel hogyan és hol megyünk és a bömbi nekem is sokkal jobban tetszik, Ozsváth Zoli épp most tukmálja rám az acc-ját a köv. futamra Vigyorog Vigyorog de szerintem Feri iránti szolidaritásból maradok én is a farmotornál..  Kacsint
« Utoljára szerkesztve: Április 30, 2014, 10:04:12 írta Szabó Tamás » Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 681


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #54 Dátum: Április 30, 2014, 10:31:39 »

Nem személyes csak, általában írtam, Én márka kupa párti vagyok, az érdekel igazán, hogy hogy állok a többiekhez képest, emberkékkel szeretnék versenyezni nem márkákkal. Ha egy osztályban indul 3 féle típus, hiába leszek 30-ból 5. ha abból a típusból csak 5-en indultunk szart se ér. Mindegy, nekem az az érthetetlen, ha valaki nem lehet első akkor rögtön keres egy másik lehetőséget, bajnokságot sorozatot, ahol nagyobb esélye van nyerni. Mivel ott naponta többször is indulhat nem annyira feltűnő, hogy legalább annyiszor kilökik, feltartják, elb@sszák a versenyét mint itt. Lassan három éve van iR előfizetésem, de 2400 iratingnél feljebb sehogy se tudok menni, ha nem Én szarom el mindig van aki megteszi helyettem. A másik, hogy sokkal jobban spanol ha Magyarokkal versenyezhetek, mint vadidegenekkel.  Vigyorog
Naplózva

Zoltan Ozsvath
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


« Válasz #55 Dátum: Április 30, 2014, 13:40:20 »

Lehet hogy nem gyorsabb a BMW.
De hogy a RUF és Mclaren lassab az biztos Vigyorog
Na mindegy BMW vel kell menni,láttad Peti szét draftoltuk az agyunkat és a Ruf igy sem ment 1.06.2 nél jobb időt.
De szerintem az sem igazán fair Ferivel és Tomival szemben hogy ők nem akarnak váltani és így pedig hátrányt szenvednek emiatt, nem beszélve a többi RUF osról.
Mentem Daytonan és na mit ne mondjak nem lesz ott sem lassab a BMW.
Hogy miből adódik ez az előnye nem tudom aero/suly.
Én is szolidalitásból azzal fogok jönni amivel Gabi és Attila mert velük vagyok harcaban a bajnokságban;D
Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 681


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #56 Dátum: Április 30, 2014, 14:05:44 »

Én csak azért váltottam, mert a Bmw-t könnyebb vezetni, (és utálok a babszemmel szenvedni) de akkor menjünk csak Ruffal, de ez se tetszene valakinek. Kérjük meg Tomit, hogy súlyozza ki az összes autót, aztán szidjuk Őt, hogy amivel ő megy arra miért nem tesz annyit...   Vigyorog
Naplózva

Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 681


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #57 Dátum: Április 30, 2014, 16:52:25 »

Mentem kicsit a Ruffal, maradok a Bmw-nél. Bömössel 110 kör után 1.06,2  Ruf 35 kör két századdal rosszabb, de idegbeteg leszek ettől a kontrollálhatatlan csúszástól.
Szerintem nem véletlenül tették be promóba hogy készült a Bmw, nekem úgy tűnik az összes közül csak ezt tesztelték és aggattak rá kütyüket élesben is.
Naplózva

Szabó Tamás
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 261



« Válasz #58 Dátum: Április 30, 2014, 18:32:18 »

nálam Peti Bömbi opt 05.5 best 05.7 RUF opt 06.0 best 06.2

mind a kettőben van még 1-2 tized, de a BMW-vel 1 tc-vel is 1000x könyebb és nekem sokkal élvezetesebb is. Igazad van a zabszem dologgal, a RUF tényleg olyan Vigyorog Vigyorog

felraktam a set-eket a topikjába

Wolyka Csabi ment vele 05.6-t, de azt mondta, hogy 5 eleje is benne van.

most nézem megjavult WR táblázat.

BMW: 1:05.353
RUF:   1:05.805
MP4:   1:06.036
« Utoljára szerkesztve: Április 30, 2014, 18:55:36 írta Szabó Tamás » Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 681


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #59 Dátum: Április 30, 2014, 19:03:06 »

Szerintem megéri beruházni a bömösre, oszt legyen márka kupa.
Attól félek a sok rinyálás miatt ezt is el fogják tekerni rossz irányba, és megint jöhet a zabszem Meglepődött
Naplózva

Oldalak: 1 2 [3] 4   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: