Magyar Iracing Liga fóruma
Március 19, 2019, 09:03:36 *

Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: iRacers.hu a hazai iRacing közösség központja.
3 hónapos ingyenes előfizetés továbbra is igényelhető.
Összetett kereső  
Oldalak: [1] 2   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Porkolde.hu iRacers 2016 Road Race III - Watkins Glen CB  (Megtekintve 6076 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Dátum: Október 14, 2016, 08:32:56 »




III.  2016-10-17  Watkins Glen - Classic Boot (Afternoon)


Elérkeztünk a harmadik fordulóhoz is. Ezúttal a helyszín a híres Watkins Glen-i pálya lesz. Nagyon jó ritmusú pálya, akik próbálták általában kedvelni szokták. Sokszínű, élvezetes kanyarok, tempós egyenesek tarkítják. Szinte alappályának mondható, emiatt mindenkinek jönnie kell akinek megvan, hiszen nem a győzelem a részvétel, hanem a fontos!


Időpont:
2016.10.17. Hétfő 19:00


19:00: Szabadedzés kezdete (70 perc)
20:10: Időmérő edzés (10 perc - 3 mért kör)
20:20: Verseny (40 perc) - álló rajt

Szervernév: Porkolde.hu iRacers 2016 Road Race III - Watkins Glen
Jelszó: "frisskv"

Pálya:
Watkins Glen - Classic Boot (Afternoon)



Időjárás:
Default / FIX / Afternoon
Temperature: 78° F
Wind Speed: N @ 2 MPH
Atmosphere: 55 RH, 0% Fog Cover
Skies: Partly Cloudy

Setup: FIX (a hivatalos Iracing futamokon is használt set)

Autó:
RUF RT 12 Track



Szabályok:
- A pályán az iRacing versenyszabályzata érvényes.
- Egy 40 perces futam
- Álló rajt
- Tömeg karambol esetén sárga zászló
- Korlátlan gyors javítás
- Incidens limit nincs
- Zárt qualifikáció 10 p. (3 kör)



FONTOS KÉRLEK OLVASD EL

A futam alatt mindenki legyen szíves betartani az Iracers.hu versenyszabályzatot, valamint FAIRPLAY és sportszerű magatartást tanúsítson mind a gyakrolás és mind a verseny alatt.


iRacers.hu versenyszabályzat: http://www.iracers.hu/oxxo-road/szabalyzat/





NX TV

A versenyt a megszokott módon az NX TV élőben közvetíti Mosolyog


A futamhoz a megfelelő energiát a Pörkölde.hu biztosítja!

Pörkölde - A minőségi kávé



Jó felkészülést, és sikeres futamot kívánunk mindenkinek!



Verseny közvetítés link:
https://www.youtube.com/watch?v=j0-qeGGhzD8
« Utoljára szerkesztve: Szeptember 14, 2017, 16:31:35 írta Attila Papp » Naplózva

Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #1 Dátum: Október 16, 2016, 17:08:07 »

módosítottam a kiírást 40 perces futamra
Naplózva

Kövics Tamás
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 893



« Válasz #2 Dátum: Október 16, 2016, 17:41:45 »

Ati, régen volt szavazás az autókkal meg egyebekkel kapcsolatban, biztos ezt TS-en meg is beszéltétek - ami publikus ebből lehet tudni valamit?
Félre ne érts, még véletlenül sem ellenzem, de lehet nem vagyok egyedül aki tudni szeretné mi ez az OXXO - PÖRKÖLDE váltás, magam részéről örülök ha többet hoz és persze nagy köszönet Daninak a szponzorálásért, de úgy érzem a fórum tagokat is megilletné némi tájékoztatás.
Csak egy-két mondatban, ha kérhetem...  Mosolyog

Naplózva

- Tomdriver -
ficza55
újonc fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #3 Dátum: Október 17, 2016, 12:01:43 »

Sziasztok

En is jonnek a mai versenyre ha nem baj.
Naplózva
Triaska Gábor
aktív fórumozó
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 132



« Válasz #4 Dátum: Október 17, 2016, 12:51:36 »

Sziasztok

En is jonnek a mai versenyre ha nem baj.

A Rookie bajnokság még nem indult el, ide csak tapasztalt pilóták jöhetnek.  Vigyorog   Bibííí
Naplózva
abd22
Vendég
« Válasz #5 Dátum: Október 17, 2016, 18:52:55 »

Sziasztok

En is jonnek a mai versenyre ha nem baj.


Jöhetsz, csak az Ozsváth Zolit körözd le légyszíves Vigyorog
Naplózva
Szabolcs Feher
újonc fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #6 Dátum: Október 17, 2016, 19:42:24 »

Elnézést kérek mindenkitől akinek kellemetlenséget okoztam ma. A benzint igazgattam és elváltottam magam.
Naplózva
Erik Vizi
haladó fórumozó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


« Válasz #7 Dátum: Október 17, 2016, 20:20:22 »

Miki, elnezest kerek, ha ugy erzed hogy en okoztam az egesz balesetet. Igaz, nem hagytam ott sok helyet, de ha jobban megnezed, akkor nem olyan egyertelmu hogy az en felemen van 100 % a hiba. Mielott osszeertunk, teged is kezdett kifele sodrani. Nem vol valami nagy sodras, de hozzatett.
Naplózva
Zima Péter
Road szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 674


70/41öt6633, 70/3062öt88


WWW
« Válasz #8 Dátum: Október 17, 2016, 21:12:59 »

Nem is merem már mondani, nekem ez nem akar összejönni,  Szomorú fél nyolckor bekapcsoltam a gépet hát persze, hogy most krepál be a pillangó váltó. Kicsit szarakodtam vele, aztán áttettem szekire. Mentem pár kört, természetesen folyamatosan a pillangóval akartam váltani Dühös
Rajtnál derült ki, hogy a TC kikapcsoló se működik, kettes váltásánál megint bőszen kapcsolgattam a pillangót, vagy négyen elmentek mellettem.
A második rajtnál zöld előtt, valaki nagyon elkezdett jobbról előzni, nem értettem a dolgot, mire feleszméltem már zöld, hármasban nem gyorsult, persze pillangóval nem vált vissza, megint elmentek mellettem páran, az agyvizem már a fülemen folyt ki.
Ne haragudj Tobi Gergő, belülről teljesen úgy láttam, hogy túl szűken kezdted a kanyart, csúszol le az ívről, na akkor bemegyek melléd szűken, aztán mégis leszűkítetted, még egyszer bocs már a fűre is lementem, de akkor már csúsztál keresztbe, következő kanyarnál visszaakartalak engedni figyeltem merre vagy, fű és már szembe álltam a mezőnnyel, sajnos ennyit tudok, pedig biztos jó verseny lett volna, készültem is...https://www.youtube.com/watch?v=Qx4IpO32Atc 12perc 40-nél
Hagyjuk, tényleg nevetséges mennyit bénázok  Szomorú
« Utoljára szerkesztve: Október 17, 2016, 21:27:19 írta Zima Péter » Naplózva

Zoltan Ozsvath
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


« Válasz #9 Dátum: Október 17, 2016, 21:34:39 »

Nem is merem már mondani, nekem ez nem akar összejönni,  Szomorú fél nyolckor bekapcsoltam a gépet hát persze, hogy most krepál be a pillangó váltó. Kicsit szarakodtam vele, aztán áttettem szekire. Mentem pár kört, természetesen folyamatosan a pillangóval akartam váltani Dühös
Rajtnál derült ki, hogy a TC kikapcsoló se működik, kettes váltásánál megint bőszen kapcsolgattam a pillangót, vagy négyen elmentek mellettem.
A második rajtnál zöld előtt, valaki nagyon elkezdett jobbról előzni, nem értettem a dolgot, mire feleszméltem már zöld, hármasban nem gyorsult, persze pillangóval nem vált vissza, megint elmentek mellettem páran, az agyvizem már a fülemen folyt ki.
Ne haragudj Tobi Gergő, belülről teljesen úgy láttam, hogy túl szűken kezdted a kanyart, csúszol le az ívről, na akkor bemegyek melléd szűken, aztán mégis leszűkítetted, még egyszer bocs már a fűre is lementem, de akkor már csúsztál keresztbe, következő kanyarnál visszaakartalak engedni figyeltem merre vagy, fű és már szembe álltam a mezőnnyel, sajnos ennyit tudok, pedig biztos jó verseny lett volna, készültem is...https://www.youtube.com/watch?v=Qx4IpO32Atc 12perc 40-nél
Hagyjuk, tényleg nevetséges mennyit bénázok  Szomorú


Nyugi Peti én is szo...om magam ugy beugtottam nem is ertettem illetve Feri autojat néztem ,  gondolom sebességbe rakta es megmozdult en meg nagy izgalmamban padlóó Vigyorog
Pedig a qali jol sikerült tudtam is volna menni elől,dehat a popszakma mar csak ilyen. Mosolyog
Naplózva
Rozsi Sándor
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 271


« Válasz #10 Dátum: Október 17, 2016, 22:18:17 »

Sajnálom és bocsánat Szczerbinski Andris (Mátétól is), megcsíptem a belső rázót, ellenkormányoztam és pont mellém értél.
Naplózva
Miklos Borsos
újonc fórumozó
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 44


« Válasz #11 Dátum: Október 18, 2016, 05:48:59 »

Grat Feri, az a heti 13 verseny csak meghozta a tempót.  Mosolyog
Erik, nem tudok mást mondani még mindig, nem volt hely, ilyen netcodeos/bugos játéknál ennyire szerintem nem kellene közel jönni a másikhoz, de ez az én véleményem.
Úgy érzem meg lett volna a taktika a pit stop után az első helyhez de abban az extra körben amit a pit előtt mentem megforgott előttem Bognár Ákos és le is koccoltam elég rendesen a gyors jobbosban, keresztbe húzta a számításaim ott elment egy rakat másodperc, nem esett jól.  Vigyorog
A Luis Santos hír elég borzasztó, amit Attila mondott a közvetítésben, RIP.
Naplózva
pp (Péceli Péter)
aktív fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



« Válasz #12 Dátum: Október 18, 2016, 08:28:03 »

Áááááá, elmondani sem érdemes... ezért röviden leírom   Hááát

Rajt, megyek a mezőny tempójában majd 3-4. kanyarban felfelé fellöknek, majd másik spori gázon toll kereszbe. Ez meg micsoda?! Buldózer szimulátor? 5 perc towing + NO sorry  Szomorú

Csak azért írtam le, hogy felvezessem vele a javaslatomat (meg persze azért mert a sírás része a kulturkörnek  Kacsint)

Szóval nagyon jó volt, hogy sokan voltunk DE nagyon amatőr volt a sok baleset a rajt(ok) után. Ezzel senkit sem akartam minősíteni, teljesen érthető, hogy mindenki menni akar, sűrű a mezőny és a legfontosabb, nem ismerjük egymás vezetési stílusát eléggé egy ilyen szoros szituhoz.

Szerintem változtatni kellne a rajt procedúrán. A gördülő rajt is jobb kicsit, de a másik javaslatom amit bedobnék véleményezésre, hogy ilyen 30 körüli mezőny esetén a 16. és 17. pozíció között kellene hagyni/hagyatni 3-5 sec szünetet. Így nagyobb eséllyel lenne sikeres a rajt és/vagy több esély lenne kikerülni a balesetbe került kocsikat. Nem mellesleg némi taktikázásnak is teret nyit az a felállás a középmezőnyben vitézkedők számára.
Összegezve: szerintem biztonságosabb, színesebb és ezért élvezetesebb lenne így a verseny. ergo többször lennénk egyre többen így nőne a bajnokság népszerűsége.

Mit gondoltok?
Naplózva
Bardócz Dávid
nagyon aktív fórumozó
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


« Válasz #13 Dátum: Október 18, 2016, 14:50:38 »

Nem is merem már mondani, nekem ez nem akar összejönni,  Szomorú fél nyolckor bekapcsoltam a gépet hát persze, hogy most krepál be a pillangó váltó. Kicsit szarakodtam vele, aztán áttettem szekire. Mentem pár kört, természetesen folyamatosan a pillangóval akartam váltani Dühös
Rajtnál derült ki, hogy a TC kikapcsoló se működik, kettes váltásánál megint bőszen kapcsolgattam a pillangót, vagy négyen elmentek mellettem.
A második rajtnál zöld előtt, valaki nagyon elkezdett jobbról előzni, nem értettem a dolgot, mire feleszméltem már zöld, hármasban nem gyorsult, persze pillangóval nem vált vissza, megint elmentek mellettem páran, az agyvizem már a fülemen folyt ki.
Ne haragudj Tobi Gergő, belülről teljesen úgy láttam, hogy túl szűken kezdted a kanyart, csúszol le az ívről, na akkor bemegyek melléd szűken, aztán mégis leszűkítetted, még egyszer bocs már a fűre is lementem, de akkor már csúsztál keresztbe, következő kanyarnál visszaakartalak engedni figyeltem merre vagy, fű és már szembe álltam a mezőnnyel, sajnos ennyit tudok, pedig biztos jó verseny lett volna, készültem is...https://www.youtube.com/watch?v=Qx4IpO32Atc 12perc 40-nél
Hagyjuk, tényleg nevetséges mennyit bénázok  Szomorú

Ha jól rémlik egy lekörözött tépett el mellettünk. Aztán én is, de én már csak a zöldre gyorsítottam.

Ha a lekörözötteket előreenegdjük, akkor szerintem mindenképpen kéne mégegy kör az SC mögött, hogy felérjenek a mezőnyre, és ne a rajt közben törjenek előre.
Naplózva
Attila Papp
Administrator
veterán fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2163



« Válasz #14 Dátum: Október 18, 2016, 16:29:50 »

körbeengedés nem lesz több, ha nem szól időben aki körbe akar menni.
a kör fele után ha körbeengedem a mezőnyt, pont az lesz mint ami most volt, hogy rajtnál még mindig a lekörözöttek veszik vissza a körüket.
az a baj h nekem tuti nem ez fog eszembejutni verseny alatt. ha időben szóltok (amikor bejelentik h safety car kimegy), akkor lesz körbeengedés.

kitalálhatunk bármilyen stratégiát a rajtoltatásra, ameddig mindenki az első körben akar nyerni, addig lesznek is tömegcrash-ek. nincs meg valakinek véletlenül a replay?
Naplózva

Bardócz Dávid
nagyon aktív fórumozó
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


« Válasz #15 Dátum: Október 18, 2016, 18:49:27 »

Én lehet, hogy véletlenül elmentettem, de ma már nem tudom megnézni. Majd talán holnap.
Naplózva
Rozsi Sándor
Road szervertag 2013
nagyon aktív fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 271


« Válasz #16 Dátum: Október 18, 2016, 19:25:59 »

Replay.

https://www.dropbox.com/s/6sedpncd02cfzwh/WG%20r.rpy?dl=0
Naplózva
Daniel Bodnar
Full szervertag 2013
veterán fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 681



« Válasz #17 Dátum: Október 18, 2016, 22:01:42 »

Peti: felfelé én löktelek meg a 2. kanyar után. Nyomtam neki, hogy nehogy lemaradjak, de baromi hirtelen elvetted vagy ráfékeztél, elnézést, sry mondtam is, de a hangzavarban nem ment át közben irkálni nem tudok. A körbeengedés tényleg hülyeség volt, bár én kértem, nagy a mezőny és rövid az idő. Csak még 1 sárga kör esetén van értelme. Én még1x bocs mindenkitől akit az első körben bajba sodortam. Tényleg nagyon szép mezőny volt, gratz a gyorsaknak!


 
Naplózva
pp (Péceli Péter)
aktív fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



« Válasz #18 Dátum: Október 19, 2016, 07:35:29 »


Oké, Dani ez benne van, sorry-val együtt (de valóban nem hallatszott el hozzámig a hangzavarban) meg még jól is eshetett volna ha lány lennék  Kacsint a te koccodat még túl is élhettem volna csak utána Teligázon Buldózer tollt addig, hogy semmi nem maradt a kocsiból...

Ati, szerintem 24 fős mezőny felett mégis kipróbálhatnánk a javaslatomat. Különösebb szervezést nem igényel, veszteni nem lehet vele, a puding próbája meg a tejszinhab (vagy mifene?)  Meglepődött
Naplózva
Gergő Tóbi
újonc fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Válasz #19 Dátum: Október 19, 2016, 13:02:20 »

Semmi baj Peti, szűken is akartam menni, mert ha jól emlékszem volt valaki mellettem. Nem esett jól, hogy lekoccoltál, de összeszedtem, úgyhogy nem volt gond belőle.

A mezőny szétválasztás viszont szerintem nem túl jó ötlet. Pl. 14., 15., 16., 17. 1 tizeden belül van kvalin, kinéz egy jó kis csata, erre a 16.-tól kapnak +5 másodpercet. Ilyen a világon nincs. Inkább meg kellene tanulni/tanítani versenyezni, mezőnyben menni. Van egy csomó írás arról, hogy mi történik, ha a tóint állítod, de még nem találkoztam olyannal (persze lehet, hogy van), ami azt írná le, hogy hogyan kell versenyezni, hogyan kell viselkedni az első kör(ök)ben, hogyan kell felépíteni egy versenyt, stb. Pedig nagyon hasznos lenne. Menő Viszont a szimezésnek ez az egyik rákfenéje, hogy nem kerül pénzbe a hiba. Kint, amikor hülye vagy és az pontosan 4 milliódba fáj, akkor jobban meggondolod a manővereket. Itt ez a másik iránti tiszteleten múlna, ami viszont sokszor nem igazán van meg. Kacsint
Naplózva
Oldalak: [1] 2   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: